معاون وزیر بهداشت:

ارائه اصل کارت عضویت سازمان نظام پرستاری ملاک شرکت در انتخابات است

تهران (پانا) - رئیس ستاد اجرایی مرکزی ششمین دوره انتخابات هیات مدیره‌های شهرستان‌ها و شورای عالی سازمان نظام پرستاری در نامه‌ای به روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سراسر کشور ملاک مشارکت در انتخابات سازمان نظام پرستاری را ارائه اصل کارت عضویت این سازمان اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۷۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
ارائه اصل کارت عضویت سازمان نظام پرستاری ملاک شرکت در انتخابات است

سعید کریمی روز سه‌شنبه با توجه به مفاد آیین‌نامه برگزاری ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری، افزود: ملاک دریافت رأی، ارائه اصل کارت عضویت سازمان نظام پرستاری با هر سلیقه‌ای و بدون نیاز به تاریخ معتبر و ارائه شماره کد ملی است.

کریمی در این نامه تاکید کرده است که کارت عضویت هنگام رأی‌گیری توسط اعضای صندوق‌های رأی، ضبط و بعد از اعلام نتایج نهایی انتخابات بازگردانده می‌شود.

به گزارش ایرنا، ‌ علیرضا رحیم‌نیا مسئول هیات مرکزی نظارت بر ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری نیز پیشتر از رشد ۱۵ درصدی نامزدهای این دوره انتخابات نظام پرستاری نسبت به دوره قبل خبر داد و گفت: شمار نامزدهای تایید صلاحیت شده در این دوره ۴۰۰۵ نفر است.

وی تصریح کرد: آنچه برای وزارت بهداشت اصل است، آن است که انتخابات نظام پرستاری با سلامت و رقابت برگزار شود و این وزارتخانه به عنوان مجری انتخابات، دخالتی در امور مربوط به نامزدها و حمایت یا اعمال محدودیت برای آنها نخواهد داشت.

ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری روز جمعه هفتم مهر ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار