امام جمعه رودهن:

قدردانی از خانواده‌های معظم شهدا یک وظیفه معنوی و ملی است

رودهن(پانا) - امام‌جمعه رودهن در دیداربا خانواده معظم شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس، قدردانی از خانواده‌های معظم شهدا را یک وظیفه معنوی و ملی برشمرد که در راستای حفظ قداست و حرمت شهدا، باید انجام شود.

کد مطلب: ۱۴۰۷۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی از خانواده‌های معظم شهدا یک وظیفه معنوی و ملی است

به مناسبت هفته دفاع مقدس حجت الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه بخش رودهن به همراه سرگرد پیمان زینعلی فرمانده مقاومت بسیج رودهن، میثم قربانی سرپرست شهرداری آبعلی، محمدرضا شریف آهی رئیس شورای اسلامی شهر آبعلی و جمعی دیگر از مسئولین با خانواده شهیدان منطقه رودهن و آبعلی دیدار و از آنها قدردانی کردند.

در این دیدارها حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه بخش رودهن بیان کرد: شهدای ما نمونه های زهد و پارسایی در جامعه هستند.شهدا به ما آموختند که ما می‌توانیم در سایه توکل به ذات الهی جامعه را بسازیم.

وی افزود: انقلاب ما حاصل خون‌های شهدا است و همه ما به این شهدا مدیون هستیم، شهدای ما با داشتن منطق ثابت به پیروزی رسیدند و منطق ثابت همان منطق ولایتمداری و شهادت است و امروز نیز وظیفه ما این است که دست از این منطق برنداریم و پشت ولایت فقیه باشیم.

حسینی اظهار کرد: شهادت یعنی عزت، ایمان، تمام خوبی‌ها و در یک کلمه رسیدن به حق تعالی و رضایت او است،خون شهدا همواره چراغ راه ما برای پیمودن مسیر حق است.شهادت بالاترین فضیلتی است که خداوند این ارمغان آسمانی را، به پاک ترین جهادگران در راه خویش عطا کرده‌است. ما جاماندگان از قافله کاروان عاشورایی بر خود فرض می‌دانیم تا از شهدا این آیه ‌های مجسم ایثار و اخلاص سخن بگوییم و از دریای بیکران علم و معرفت آنان برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و سعادت اخروی خویش توشه برداریم.

امام جمعه رودهن نیز خاطرنشان کرد: هدف شهدا و ایثارگران بی‌شک حفظ اسلام و احکام قرآن کریم بوده‌است، خانواده شهدا هیچ ادعایی ندارند و بی‌هیچ ادعایی همچنان پای انقلاب ایستاده‌اند و از مسئولان می‌خواهیم که به پاس حفظ حرمت خون شهدا با جان و دل، پای مسئولیت خود که خدمت به ملت است، بایستند.

خبرنگار: امیرحسین مشهدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار