برگزاری جشن همنوایی آغاز مهر با آغاز امامت امام زمان(عج) در آموزشگاه عصمت وکیلی احمدآباد اردکان

اردکان (پانا) _ جشن همنوایی آغاز مهر با آغاز امامت امام زمان(عج) در آموزشگاه عصمت وکیلی احمدآباد اردکان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۰۷۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن همنوایی آغاز مهر با آغاز امامت امام زمان(عج) در آموزشگاه عصمت وکیلی احمدآباد اردکان

راضیه صداقت معاون پرورشی مدرسه عصمت وکیلی گفت: هر ساله هماهنگ با مدارس سراسر کشور، دوشنبه‌های مهدوی با هدف آشنایی هر چه بهتر دانش‌آموزان با حضرت مهدی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و زندگانی مبارک ایشان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به همزمانی اولین دوشنبه سال تحصیلی جدید با آغاز امامت حضرت مهدی عجل الله افزود: سال تحصیلی امسال، رنگ و بویی دیگر دارد و به این مناسبت، مراسم جشن و پرده‌خوانی در آموزشگاه عصمت وکیلی برگزار شد.

معاونت پرورشی دبستان وکیلی یک از اهداف این مراسم را آشنایی دانش‌آموزان با سالروز آغاز امامت امام زمان و دنیای زیبای پس از ظهور ایشان دانست و گفت: بهترین قالب برای انتقال مفهوم انتظار و ظهور قالب نمایش و پرده‌خوانی است که امروز من و دیگر معلمان برای آن‌ها اجرا کردیم.

راضیه صداقت در ادامه افزود: اجرای مسابقات جذاب در رابطه با امام زمان عجل‌الله و همخوانی دانش آموزان با سرود بیعت می‌کنم و آقا اجازه، و پذیرایی از دیگر برنامه‌های این جشن بود.

گفتنی است؛ زینت بخش برنامه‌، طرح بیعت می کنم با امام زمان بود، که هر کدام از دانش‌آموزان در قالب یک جمله و امضا بر روی بنر، عهد و پیمان خود با آقا ولی عصر را نوشته و پای آن را امضا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار