هشدار فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ها

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ها از احتمال آب‌گرفتگی، سیلاب ناگهانی و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۶۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
هشدار فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ها

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و‌ آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی رگبار، رعدوبرق و وزش باد و در برخی مناطق استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران بارش پراکنده پیش‌بینی شده است.

فردا دوشنبه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، برخی مناطق مازندران و ارتفاعات استان‌های زنجان، قزوین، سمنان و شرق تهران رگبار،‌ رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد گردوخاک روی می‌دهد.

این وضعیت سه‌شنبه در استان‌های مازندران، گلستان، ارتفاعات سمنان،‌ اردبیل، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی پیش‌بینی می‌شود. چهارشنبه در ارتفاعات مازندران، سمنان، گلستان و پنجشنبه در برخی مناطق مازندران،‌ ارتفاعات استان تهران و ارتفاعات غربی سمنان بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود. امروز در شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گردوخاک ادامه دارد.

آسمان تهران طی 10 روز آینده آفتابی تا قسمتی ابری است و میانگین بیشینه دما پایتخت در مدت یاد شده 26.3 درجه پیش‌بینی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار