معاون وزیر آموزش و پرورش:

ایران همیشه به مفاخر فرهنگی خود در کشور افتخار می کند

پانا (تبریز) - احمد محمود زاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دانش‌آموزان دیروز و معلمان آسمانی ، مدیریت راهبردی فرمایشات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری را الگوی راه تعلیم و تربیت کشور دانست.

کد مطلب: ۱۴۰۶۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
ایران همیشه به مفاخر فرهنگی خود در کشور افتخار می کند

احمد محمودزاده، معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: امروز به نمایندگی از مقام عالی وزارت سلام ویژه خدمت شما و دانش آموزان دارم.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش بعنوان مهم ترین نهاد فرهنگی و علمی بزرگترین سرمایه کشور است و نیروی انسانی در این سیستم ظرفیت عظیم بشمار می رود.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش، کلاس درس و معلم اهمیت دارد و آینده کشور در کلاس درس طراحی و مهندسی می شود و مراسم معنوی زنگ مهر به جهت اهمیت تداوم انقلاب و استمرار آن است. تحقق اهداف نظام همت و تلاش مسئولین را می خواهد و باید تلاش کنیم آموزش و پرورش از بخشی به فرابخشی تبدیل شود.

محمودزاده خاطر نشان کرد: خط مقدم استمرار انقلاب اسلامی مدرسه است باید حوزه سخت افزاری و نرم افزاری و نیروی انسانی به خوبی مدیریت شود تا دانش آموز در تراز جمهوری اسلامی تربیت شود که نیازمند احتمام جدی درون و برون سازمانی است که در دولت سیزدهم و وزارت آموزش و پرورش برنامه ریزی دقیقی بر اساس سند تحول بنیادین انجام داده است.

وی افزود: یکی از وظایف که در سند تحول اشاره شده است بحث مسئولیت پذیری است و انتظار داریم استمرار موفقیت های قبلی را در کشور شاهد باشیم و این جز با همکاری دانش آموزان ممکن نخواهد بود.

وی با توجه به موضوع عفاف و حجاب ، امر به معروف و نهی از منکر و جهاد تبیین را از موضوعات مهم مورد توجه در حوزه پرورشی عنوان کرد.

دانش آموز خبرنگار: امیرمهدی سلطانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار