مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در زنگ مهر و مقاومت:

همگامی دانش‌آموزان و معلمان، تعلیم و تربیت تمام ساحتی را رقم خواهد زد

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در زنگ مهر و مقاومت عنوان کرد همگامی دانش‌آموزان و معلمان، تعلیم و تربیت تمام‌ساحتی را رقم خواهد زد.

کد مطلب: ۱۴۰۶۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
همگامی دانش‌آموزان و معلمان، تعلیم و تربیت تمام ساحتی را رقم خواهد زد

زنگ آغاز سال تحصیلی در استان آذربایجان شرقی با حضور مقامات وزارتی و استانی با عنوان "ایران قوی، مدرسه قوی" طنین انداز شد.

مسعود سعادتی در این مراسم اعلام کرد: امسال تعداد ۷۳۳ هزار نفر دانش آموز در این استان رهسپار مدارس شده و سال تحصیلی جدید را شروع می کنند که این تعداد دانش آموز در ۳۷۷ هزار کلاس در قالب بیش از ۶ هزار مدرسه سال تحصیلی خود را با برگزاری جشن شروع کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان شعار امسال آموزش و پرورش را " ایران قوی، مدرسه قوی" اعلام و اضافه کرد: همه ارکان آموزش و پرورش نهایت تلاش خود را برای تحقق این شعار محوری به کار می بندند.

وی در ادامه افزود: توجه به مهارت آموزی در کنار مسایل آموزشی و تربیتی جزو اولویت های اصلی نظام تعلیم و تربیت در دوره جدید مدیریتی است و همگامی دانش آموزان و معلمان با ایران قوی و مدرسه قوی تعلیم و تربیت تمام ساحتی را رقم خواهد زد.

گفتنی است زنگ‌ آغاز سال تحصیلی در استان آذربایجان‌شرقی، با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، نماینده محترم ولی‌فقیه در استان، استاندار آذربایجان‌شرقی در دبیرستان خدیجه‌کبری ناحیه چهار تبریز نواخته شد.

دانش آموز خبرنگار : اسرا بابایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار