معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران در آیین بازگشایی مدارس منطقه ۱۸:

آموزش و پرورش یکی از اثرگذارترین نهادهای اجتماعی است

تهران(پانا) ١ معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران در آیین بازگشایی مدارس منطقه ۱۸ ضمن تبریک شروع سال تحصیلی جدید، آموزش و پرورش را یکی از اثر گذارترین نهادهای اجتماعی دانست.

کد مطلب: ۱۴۰۶۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش یکی از اثرگذارترین نهادهای اجتماعی است

محمد نائبی معاون امنیتی،‌انتظامی استانداری تهران در مراسم باز گشایی مدارس وزنگ مقاومت وایثار در مدرسه اسدی لاری منطقه ۱۸ضمن گرامی داشت یاد شهدای دفاع مقدس گفت: یاد و خاطره شهدای دانش آموزی که در جمع ما نیستند اما همه زندگی مادی و معنوی خود را مدیون آنان هستیم گرامی می داریم آنها در مدرسه عشق وایثار باتمام وجود ایستادگی کردند . شما دانش‌آموزان، مهم ترین و حساس ترین دوران عمر خود را می گذرانید و همه آینده شما در همین دوران و در مدارس شکل می گیرد.

وی در ادامه افزود: آموزش و پرورش یکی از اثرگذارترین نهادهای اجتماعی است که جامعه را متحول می سازد و به سوی سرچشمه های پیشرفت و تعالی رهنمون می گردد. درحقیقت نظام تعلیم و تربیت زیربنای توسعه و تحولات اجتماعی است چراکه مهم ترین رسالت آن تربیت نسلی متفکر، مستقل، پرسشگر، خلاق و در عین حال متخلق به آداب و ارزش های اسلامی است که از چشمه سار زلال معرفت سیراب گشته و شایسته حیاتی پاکیزه و طیب است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار