پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۵۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی

متن پیام سید امیر شوشتری، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی بدین شرح است.

«خداوند را شاکریم که یکبار دیگر آغاز بهاری دوباره را به نظاره خواهیم نشست؛ بهاری که بسیار باشکوه تر از بهار طبیعت است و آن بهار علم و تربیت و دانش اندوزی و دانش افزایی است؛ آغاز فصلی که نوروز علم و دانش و مزین به گنجینه تربیت است.

بنا به فرموده مقام معظم رهبری: نظام آموزش و پرورش ما احتیاج به یک تحوّل دارد. از آنجایی که مسیر این تحول و تمدن سازی از بستر آموزش و پرورش رقم می خورد بنابراین نقطه آغاز ما از معلم تحول خواه و تحول گرا شروع می شود که معلم تراز اول انقلاب اسلامی است.

تقارن شروع ماه مهر و آغاز امامت امام زمان (عج) و هفته دفاع مقدس را به فال نیک می گیرم و با نکوداشت جان فشانی شهدای والامقام این سرزمین شهیدپرور و ایثارگر امید دارم در طلیعه این مهر مهدوی بتوانیم تعلیم و تربیت خود را آکنده از عطر مهدویت کنیم و با مدد گرفتن از تربیت رضوی و ارواح طیبه شهدا، سال تحصیلی جدید را با امید و تلاشی مضاعف و با هدف نیل به ایران قوی به فرجام برسانیم.

بی شک این اهداف متعالی فقط در پرتو همدلی و هم افزایی شما همکاران عزیز و همراهی همیشگی اولیای گرامی محقق خواهد شد؛ به امید روزهای سرشار از دانایی، لبریز از شکوفایی و آکنده از توانایی یکایک فرزندان میهن اسلامی.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار