امام‌جمعه اسلامشهر تاکید کرد:

ضرورت برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در راستای رفع شبهات جوانان

اسلامشهر(پانا) - امام‌جمعه شهرستان‌اسلامشهردرخطبه‌های نمازجمعه، نظارت بر فضای مجازی و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در راستای رفع شبهات جوانان را از مهم‌ترین برنامه‌های دست‌اندرکاران دستگاه تعلیم و تربیت برشمرد.

کد مطلب: ۱۴۰۵۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در راستای رفع شبهات جوانان

حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام‌جمعه و نماینده ولی‌فقیه در شهرستان اسلامشهر و در جریان خطبه‌های نمازجمعه که در مصلی منطقه برگزار شد، در سخنانی با دعوت همگان به رعایت تقوا و حدود الهی و گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس با اشاره به سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) و آغاز امامت امام دوازدهم(عج) اظهار کرد: منتظران امام دوازدهم(عج) وظایفی به عهده دارند که از مهمترین آنها می‌توان به شناخت و معرفت از امام خود اشاره کرد و امیدوار به آینده نیز باشند.

وی افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس ایمان، بصیرت و دشمن‌شناسی مردم بود که همگان در مقابل دشمن ایستادگی کردند و ادامه داد، ما جنگ ایران و عراق را جنگ دو ملت نمی‌دانیم، بلکه جنگ صدام علیه جمهوری‌اسلامی به نیابت از غرب و شرق بود که این جنگ را به ما تحمیل کردند.

امام‌جمعه اسلامشهر تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس امام راحل با کمک جوانان توانست این کشور را به پیروزی برساند و رمز موفقیت مردم ایمان به خداوند متعال و پیروی از ولایت‌فقیه بود و دستاوردهای دفاع مقدس را یک گنج تمام نشدنی برشمرد.

حجت‌الاسلام برقراری در آستانه اول مهر و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها تأکید کرد: جوانان ما اکنون می‌بایست به سلاح معرفت و بصیرت مجهز شده و اتکا به ظرفیت داخلی داشته باشند و مسئولان دستگاه تعلیم و تربیت در سال تحصیلی جدیدبا برگزاری جلسات پرسش و پاسخ شبهات جوانان را رفع کنند و فضای مجازی بیشتر نظارت شود و آموزش سواد‌رسانه‌ای رااز مهمترین امور کاری خود بدانند و زنگ گفتگو را در مدارس اجرا کنند.

شایان ذکر است، در این مراسم از دو دانش‌آموز برتر قرآنی کشور و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین تجلیل به عمل آمد و فرمانده سپاه پاسداران اسلامشهر نیز سخنران قبل از خطبه‌های نمازجمعه به مناسبت هفته دفاع‌مقدس بود.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار