/همراه با جشنواره تئاتر کودک و نوجوان/

مل مل میهمان کودکان و نوجوانان همدانی در جشنواره تئاتر/توزیع 15 هزار دعوت نامه افتتاحیه جشنواره

خبرگزاری پانا: مسئول کمیته افتتاحیه و اختتامیه بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: چهره‌های شناخته شده و مورد علاقه کودکان و نوجوانان از جمله شخصیت عروسکی مل مل، تیم کوچولوها، عمو حمید و... در مراسم افتتاحیه حضور خواهند داشت.

کد مطلب: ۱۴۰۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد گل‌محمدی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان 24 مهرماه همزمان با عید سعید قربان برگزار می شود، افزود: این مراسم در فضای باز و با حضور کودکان، نوجوانان و خانواده های همدانی برگزار خواهد شد .

وی با بیان اینکه سال گذشته هم برنامه افتتاحیه به صورت مردمی برگزار شد، گفت: در نظرسنجی های انجام شده، مردم از اینکه برنامه در فضای باز برگزار می شود ابراز خرسندی و رضایت کردند .
مسئول کمیته افتتاحیه جشنواره تئاتر افزود: به همین دلیل امسال نیز برنامه در فضای باز و با پیش بینی حضور دو هزار و 500 نفر برگزار می شود .
گل محمدی اجرای برنامه های شاد و موزیکال و برنامه نورافشانی را بخشی از برنامه های پیش بینی شده دانست .
وی گفت: در این مراسم 2 هزار کتاب کودک و 2 هزار بادکنک بین کودکان و نوجوانان توزیع می شود .
گل محمدی در پایان خاطرنشان کرد: 15 هزار دعوت‌نامه آماده و در محلات مختلف همدان برای حضور مردمی در افتتاحیه این جشنواره توزیع شده است .
بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از 24 تا30 مهرماه در همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار