مدیر كل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تاكید كرد:

ایمن سازی مدارس اولویت مهم آموزش و پرورش آذربایجان شرقی/رعایت 148 مورد اصول ایمنی در مدارس

خبرگزاری پانا:مدیر كل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در جلسه شورای معاونین اداره كل بر آموزش نیروی انسانی در زمینه رعایت اصول ایمنی در مدارس استان تاكید نمود.

کد مطلب: ۱۴۰۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، فیروز رضایی در نشست شورای معاونین اداره كل با اشاره به فرا رسیدن فصول سرد سال و استفاده از وسایل و سیستم های گرمایشی در فضاهای آموزشی و پرورشی استان، رعایت اصول ایمنی را از ضروریات دانست.

مدیر كل آموزش و پرورش در ادامه پیشگیری از وقوع هرگونه سوانح و حوادث و جلوگیری از آسیب دیدن منابع انسانی و مادی را از اوجب واجبات برشمرد و افزود: هر كس با هر جایگاه و مسئولیتی كه دارد باید در جهت حفظ سلامت و ایمنی و آرامش محیط پیرامونی خود تلاش نماید.

وی آموزش نیروی انسانی را در استفاده بهینه از امكانات و ابزار آلات ایمن ساز و رعایت اصول و نكات ایمنی در محیط های تعلیم و تربیت بسیار اثر بخش عنوان كرد و گفت: مدیران و معاونان و معلمان و خدمتگزاران و سرایداران باید در دوره های آموزشی كه مربوط به موارد ایمنی مدارس می باشد شركت نمایند.

رضایی مساعدت سایر دستگاههای اجرایی در خصوص آموزش مسائل امنیتی و ایمنی در مدارس از جمله نیروی انتظامی، هلال احمر، سازمان آتش نشانی و شبكه بهداشت و درمان و بسیج را لازم دانست و افزود :آموزش و پرورش با سازمان های مزبور همواره در تعامل می باشد.

مدیر كل آموزش و پرورش خاطر نشان ساخت: شیوه نامه ایمن سازی مدارس به ادارات آموزش و پرورش مناطق و نواحی استان جهت ابلاغ به مدیران مدارس ارسال گردیده و در آن رعایت 148 مورد از اصول ایمنی و بهداشتی جهت اطلاع و اقدام لازم قید شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار