مدیر آموزش و پرورش رودهن خبر داد؛

تقدیر و تجلیل از روحانیون فعال در طرح امین مدارس رودهن

رودهن (پانا) - مدیر آموزش و پرورش رودهن از برگزاری مراسم تقدیر و تجلیل از روحانیون فعال و مشغول طرح امین در مدارس این منطقه در راستای اهمیت و ضرورت حضور موفق مبلغین طرح امین در مدارس و برقراری ارتباط موثر و کارآمد با دانش‌آموزان، برای تسهیل تحقق اهداف تعلیم و تربیت خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۵۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر و تجلیل از روحانیون فعال در طرح امین  مدارس رودهن

جلسه دیدار و هم‌اندیشی حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی، امام‌جمعه رودهن با زهرا رستمی مدیر و مهدی حبیبی معاون پرورشی آموزش و پرورش رودهن در دفتر امام جمعه برگزار شد.

در این دیدار حجت الاسلام سیدمحمد حسینی امام‌جمعه بخش رودهن بیان کرد: یکی از عوامل مهم رشد و پیشرفت یک جامعه تلاش و زحمات معلمان و مربیان آن جامعه است.دانش‌آموزان سرمایه های کشور و آینده سازان این مرز و بوم هستند، همهٔ ما باید نسبت به تربیت نسلی بالنده و موفق دغدغه همگانی داشته باشیم.

در ادامه این جلسه بحث و تبادل نظرهای لازم پیرامون سال تحصیلی جدید انجام شد و در ادامه، مراسم تجلیل از مبلغین طرح امین رودهن که در مدارس منطقه فعال و مشغول بودند انجام شد.

امام‌جمعه بخش رودهن نیز اذعان کرد کرد: حضور مبلغان دینی در مدارس، فرصت مغتنمی برای آموزش و پرورش است. زحمات و خدمات خالصانه مبلغین در مدارس باعث ارتقاء سطح کیفی و کمی برنامه های فرهنگی و تربیتی شده است. لازم است که ظرفیت مبلغین و مبلغات امین در مدارس افزایش داده شود تا دانش‌آموزان و مدارس بیشتری از این فرصت مغتنم تربیتی و مذهبی بهره‌مند شوند.

زهرا رستمی مدیر آموزش و پرورش رودهن نیز گفت: ما در مجموعه آموزش و پرورش آماده همکاری و مشارکت‌های لازم با حوزه، ستاد نماز جمعه و روحانیون طرح امین در مدارس هستیم، بی‌شک حضور مبلغین در مدارس ما را در دستیابی به اهداف مقدس تربیت تمام ساحتی کمک شایانی خواهد کرد.

رستمی در ادامه مطرح کرد: روحانیون طرح امین در سال گذشته در مدارس منطقه رودهن بسیار موفق و کارآمد عمل کردند و ارتباط خوبی و قابل توجهی در این مدارس بین دانش‌آموزان و این روحانیون برقرار شد که مساله‌بسیار مهمی است و باعث می‌شود در این ارتباط صمیمی، تربیت مذهبی دانش‌آموزان روند موثرتری را طی کند و نتایج مطلوبی حاصل شود.

شایسته ذکر است که در پایان مراسم، مسیولین از مبلغین طرح امین تقدیر کردند.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار