رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان:

باز کردن ناگهانی درب خودرو جان یک نفر را گرفت

خبرگزاری پانا: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: بی‎احتیاطی راننده خودرو پیکان و باز کردن ناگهانی درب خودرو باعث شد یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه کامیون برخورد کند که در این حادثه ترک‌نشین موتورسیکلت جان باخت.

کد مطلب: ۱۴۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرهنگ عبدالعلی رشتیانی افزود: عصر روز گذشته در کیلومتر 17 محور قیدار به ابهر بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پیکان با یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه کامیون ترک‌نشین موتورسیکلت در دم جان خود را از دست بدهد.

وی ادامه داد: در بررسی کارشناسی مشخص شد بی ‎ احتیاطی راننده خودرو پیکان و باز کردن ناگهانی درب خودرو باعث این حادثه شده است.

رئیس پلیس راه استان گفت: با توجه به سرد شدن هوا رانندگان از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودرو خود مطمئن بوده و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

سرهنگ رشتیانی خاطرنشان کرد: در هوای بارانی جاده لغزنده بوده و باید با احتیاط بیشتری رانندگی کرد تا سفری بی ‎ خطر داشته باشیم.

رئیس پلیس راه استان زنجان اظهر کرد: قبل از حرکت از وسیله نقلیه خود بازدید فنی به عمل آورده تا از سالم بودن وسیله نقلیه خود اطمینان داشته باشند و در طول سفر تجهیزات ایمنی و گرمائی، زنجیر چرخ و غیره را همراه خود داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار