فرماندار شهرستان ساری

باید به‌دنبال توافق دست‌ها و تفاهم فکرها در نسل جوان باشیم

ساری (پانا) - فرماندار شهرستان ساری عنوان کرد باید به‌دنبال توافق دست‌ها و تفاهم فکرها در نسل جوان بود.

کد مطلب: ۱۴۰۵۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
باید به‌دنبال توافق دست‌ها و تفاهم فکرها در نسل جوان باشیم

به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، نشست هم اندیشی با حضور فرماندار ساری و مدیران آموزش و پروش شهرستان ساری و جمعی از معلمان برگزار شد. ‎

محمدعلی نوبخت، فرماندار ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰ شهید شهرستان ساری و تبریک حلول ماه ربیع‌الاول گفت: آموزش و پرورش کارخانه انسان سازی و کانونِ محوریِ کاشت بذر امید در ذهن دانش آموزان است.

وی با تاکید بر اینکه عدالت آموزشی زمینه را برای عدالت اجتماعی فراهم می‌کند و هرچه ابعاد مختلف آن در نظام تعلیم و تربیت ما پررنگ تر باشد، شایستگی و بازدهی ما بیشتر خواهد شد، افزود: مشی نظام تعلیم و تربیتی ما در شهرستان ساری تربیت انسان توانمند، روادار، فعال، دغدغه مند و دیندار است.

فرماندار شهرستان ساری با اشاره به اینکه تعبیر شعارِ ایران قوی در گرو تعلیم و تربیت قوی و مدون است گفت: باید بدنبال توافق دست‌ها و تفاهم فکرها در نسل جوان باشیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش ساری در پایان با بیان اینکه آموزش و پرورش پرچم دار محبت، مهربانی، صلح و زیست مسالمت آمیز است و با تاکید بر اینکه تولید نشاط مد نظر مدیران و معلمان در ایام بازگشایی مدارس قرار گیرد، گفت: گفتگوی مطلوب و هدفمند حلقه مفقوده نسل امروز است و نباید بگذاریم مدرسه تبدیل به خانه ناامیدی و افسردگی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار