حضور ارزیابان طرح ملی بازگشایی مدارس در استان کرمان

کرمان (پانا) - ارزیابان وزارتی پروژه مهر ۱۴۰۲ (طرح ملی بازگشایی مدارس) جهت ارزیابی طرح مسیر بازگشایی مطلوب مدارس در اجرای مانور پروژه مهر ۱۴۰۲ در استان کرمان حضور یافتند.

کد مطلب: ۱۴۰۴۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور ارزیابان طرح ملی بازگشایی مدارس در استان کرمان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد فیروزی رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان با اعلام این خبر اظهار کرد: پروژه مهر نماد فعالیت‌های آموزش‌وپرورش برای بازگشایی باشکوه مدارس است که با حضور ارزیابان وزارتی و استانی تا قبل از بازگشایی مدارس در شهرستان‌ها و مناطق رصد می‌شود.

وی به ضرورت انجام برنامه‌های نظارتی بر فعالیت‌های بازگشایی مدارس اشاره کرد و افزود: هدف از اجرای برنامه اعزام ارزیابان به مناطق و نواحی و رصد کاستی‌ها و موانع موجود در مدارس مناطق و نواحی و احصاء و شناسایی آن‌ها و اقدام در راستای رفع موانع تا بازگشایی مدارس است.

فیروزی بهینه‌سازی فضاهای آموزشی، ساماندهی نیروی انسانی، انتخاب و انتصاب مدیران، کلاس‌بندی، تجهیزات و استفاده صحیح از منابع موجود که باعث بهره‌وری می‌شود را به عنوان محورهای شاخص پروژه مهر عنوان کرد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه کار ارزیابی از پروژه مهر آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق با دقت انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: بعد از کار ارزیابان استانی و وزارتی شهرستان‌ها و مناطق برتر آموزش و پرورش در بحث پروژه مهر رتبه‌بندی و معرفی خواهند شد.

احمد فیروزی با بیان اینکه بیش از ۹۰ نفر ارزیاب استانی از ۳۳ شهرستان و منطقه آموزش و پرورش کار نظارت بر اجرای پروژه مهر را انجام می‌دهند، گفت: تمامی مدارس استان توسط تیم های استانی و شهرستانی قبل از شروع سال تحصیلی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

وی از ورود ناظران وزارتی به استان خبر داد و گفت: ناظران وزارتی نیز از بیست‌وششم شهریورماه با سفر به شهرستان‌ها و مناطق بحث مهم پروژه مهر را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

فیروزی افزود: امیدواریم با رصد فعالیت‌های پروژه مهر، سال تحصیلی باشکوهی را در سطح استان آغاز و دانش‌آموزان با شور و نشاط روانه کلاس‌های درس شوند.

بر پایه این گزارش، ارزیابان وزارتی پروژه مهر ۱۴۰۲ (طرح ملی بازگشایی مدارس) در بدو ورود به استان کرمان در گلزار شهدای کرمان حضور یافتند و به مقام شامخ شهیدان به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار