هاشمی: بازی‌های آسیایی یک رقابت بسیار سنگین است

هندبال در گروه مرگ قرار گرفته است

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه بازی‌های آسیایی یک رقابت بسیار سنگین است، گفت ایران در اکثر این پیکارها حضور داشته است و هندبال ما در گروه مرگ قرار گرفته است.

کد مطلب: ۱۴۰۴۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
هاشمی: بازی‌های آسیایی یک رقابت بسیار سنگین است

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در جریان بازدید از آخرین تمرین تیم ملی هندبال کشورمان اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار کرد: خوشحالم اولین دیدار بعد از رای اعتماد مجلس شورای اسلامی را به فدراسیون هندبال آمدم. ماموریت و وظیفه ذاتی ما حضور در اردوهای مختلف است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: هندبال از رشته‌های تیمی افتخارآفرین ورزش کشور است، طی سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی را انجام داده‌اند. یک زمان تیم هندبال ترکیبی از چند استان بود، ولی الآن از اکثر استان‌ها هندبالیست در قالب تیم ملی داریم.

هاشمی تأکید کرد: چند باشگاه یار و یاور هندبال کشور بودند و کمال تشکر را از این باشگاه‌ها داریم و باید در رشته‌های مختلف هم این نگاه اعمال شود.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه بازی‌های آسیایی یک رقابت بسیار سنگین است، تصریح کرد: ایران در اکثر این پیکارها حضور داشته است و هندبال ما در گروه مرگ قرار گرفته است.

هاشمی اظهار داشت: انتظار ما این است که شما تلاش‌های لازم را انجام بدهید و حتی بنده با حضور از نزدیک رقابت‌های هندبال را هم پیگیری خواهم کرد.

در حاشیه این بازدید تسبیح متبرک به حرم امام حسین(ع) توسط رئیس فدراسیون هندبال به وزیر ورزش و جوانان اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار