امام جمعه رودهن:

بزرگداشت هفته دفاع مقدس، یک وظیفه همگانی و ملی است

رودهن (پانا) - امام جمعه رودهن از آمادگی تمامی نهادهای منطقه برای برگزاری هرچه باشکوه‌ هفته دفاع مقدس در راستای حفظ و اشاعه فرهنگ شهید و شهادت و عزت و افتخار ملی هشت سال دفاع مقدس، خبر داد و آن را یک وظیفه همگانی و ملی معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۴۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
بزرگداشت هفته دفاع مقدس، یک وظیفه همگانی و ملی است

جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش رودهن جهت هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم یادواره شهدای آبعلی و هفته دفاع‌مقدس با حضور حجت الاسلام سیدمحمد حسینی امام‌جمعه بخش رودهن، رضا طاهرخانی فرماندار دماوند، سید محمد موسوی‌منش شهردار رودهن، شریف‌آهی رئیس شورای اسلامی شهر آبعلی، سرپرست شهرداری آبعلی، دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد رودهن، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش رودهن، جانشین فرمانده سپاه دماوند، فرمانده حوزه مقاومت بسیج رودهن، فرمانده انتظامی رودهن، فرمانده بسیج اصناف دماوند، فرمانده حوزه کوثر رودهن، سرپوشی فرمانده بسیج دانش‌آموزی رودهن و سایر مسئولین ادارات و تعدادی از خانواده معظم شهدا و معتمدین در دفتر امام‌جمعه بخش رودهن برگزار شد.

در این جلسه در خصوص برگزاری مراسم یادواره شهدای شهر آبعلی و هفته دفاع‌مقدس، تصمیم‌گیری و وظایف محوله ادارات برای برگزار‌ شدن هرچه باشکوه تر این مراسمات ابلاغ شد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی امام‌جمعه بخش رودهن در این جلسه بیان کرد: فرهنگ شهدا، مایه حیات معنوی جامعه است. شهدا سرمایه‌ها و گنجینه‌های معنوی این ملت هستند و زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا از نیازهای اساسی و یک وظیفه همگانی اسلامی و انقلابی است.

وی افزود: هفته دفاع‌مقدس قداستی ملی دارد و کتاب عزت و افتخار ملت ایران به پاس ایثار و شهادت همه آن جان برکفان است که در جبهه‌های جنگ حماسه‌هایی ماندگار و درخشان آفریدند.

در پایان حسینی خاطرنشان کرد: گرامیداشت همه دفاع مقدس یک مسئولیت و تعهد و کوچک‌ترین اقدامی است که در مقابل سپاس از تمام آن شهدا میتوانیم انجام دهیم تا یاد و خاطرنشان همیشه زنده بماند.

خبرنگار: امیرحسین مشهدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار