حضور پرشور عزاداران حسینی در مشهد به اوج رسید

مشهد (پانا) - حرم مطهر امام رضا(ع) و مشهد در آخرین روزهای پایانی ماه صفر حال و هوای متفاوتی دارد، میلیون‌ها زائر ایرانی و خارجی حضور دارند. هر شخص به نیتی خود را به این بارگاه ملکوتی رسانده است تا در شب و روز شهادت خورشید هشتم، امام رضا، به سوگ بنشیند.

کد مطلب: ۱۴۰۴۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور پرشور عزاداران حسینی در مشهد به اوج رسید

خیابان‌های منتهی به حرم رضوی، مملو از عزاداران حسینی است که با سینه زنی و زنجیرزنی و با دل‌هایی اندوهگین و چشمان اشکبار و نواهای یا حسین و یا علی ابن موسی الرضا به سمت حرم مطهر امام رضا (ع) حرکت می‌کنند تا اوج ابراز محبت و عشق خود به خاندان عصمت و طهارت را در آنجا نشان دهند.

عزادارانی که از برخی کشورهای اسلامی و بعضی شهرهای ایران خود را به حرم ثامن الحجج (ع) رسانده‌اند، ضمن زیارت این امام و سوگواری شهادتش عشق و ارادت خود به خاندان عصمت و طهارت را به نمایش بگذارند.

صحن‌ها و رواق‌های حرم مطهر علی ابن موسی الرضا (ع) نیز شاهد حضور پرشور عزاداران است.

زائرانی که از نقاط مختلف به دیار مشهدالرضا، خورشید هشتم پناه آورده اند.

از خیابان‌هایی که منتهی بود به حرم امام رضا علیه السلام موکب‌هایی در خدمت زائرین و مجاورین خورشید هشتم آقا امام رضا علیه السلام بودند که آنها عاشقانه و خالصانه به زائرین خدمت می‌کردند.

به قدری خادمین آقا امام رضا علیه السلام عاشقانه به زائرین و مجاورین خدمت کردند که به تمام جهانیان ثابت شد مشهد همان نسخه ایرانی کربلاست و ما عاشقانه برای خدمت به زائرین خورشید هشتم جان فدا می‌کنیم.

دانش آموز خبرنگار: مهدیه مهدی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار