اختصاص 4 هزار میلیارد ریال برای تکمیل جاده سربند - پارس‌آباد و مشگین‌شهر

اردبیل (پانا) - مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل از اختصاص 4 هزار میلیارد ریال برای بهسازی و ارتقای جاده سربند- پارس آباد و مشگین‌شهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۳۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص 4 هزار میلیارد ریال برای تکمیل جاده سربند - پارس‌آباد و مشگین‌شهر

محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل اظهار کرد: با تامین منابع مالی و پرداخت مطالبات پیمانکار امسال از ۴۰ کیلومتر جاده در دست احداث سه‌راهی سربند - مشگین‌شهر ۲۰ کیلومتر تکمیل و افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اهتمام اداره کل راه و شهرسازی اردبیل برای توسعه شبکه بزرگراهی این استان گفت: ۱۰ کیلومتر از طرح بهسازی ۲۰ کیلومتری جاده سربند - پارس‌آباد باقی مانده که امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود: پیمانکاران باند دوم بزرگراه سربند - پارس‌آباد و سه‌راهی سربند - مشگین‌شهر ۲ هزار میلیارد ریال از اداره کل راه و شهرسازی استان مطالبه دارند که در صورت تامین منابع مالی و پرداخت آن به تعهدات خود عمل خواهیم کرد.

حیدری ادامه داد: جاده سربند - پارس‌آباد و سربند- مشگین‌شهر از جاده‌های حادثه‌خیز استان است که با تلاش پیمانکاران در مراحل اجرا و تکمیل قرار گرفته و انتظار می‌رود با اختصاص اعتبارات به‌موقع همه طرح‌های بزرگراهی شمال استان سرعت اجرایی بیشتری بگیرد.

وی هزینه احداث هر کیلومتر بزرگراه را ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: برنامه اصلی احداث ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در جاده‌های پر تردد و حادثه‌خیز استان است تا با تکمیل آنها ایمنی جاده‌ها ارتقا یافته و از میزان تصادفات جاده‌ای کاسته شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همچنین در خصوص آخرین وضعیت مطالبات پیامنکاران ساختمان‌های دولتی تصریح کرد: مطالبات پیمانکاران ساختمان‌های دولتی ۵۰ میلیارد ریال است و در صورت پرداخت این مطالبات و تامین اعتبار و منابع مالی مورد نیاز عملیات اجرایی آنها سرعت خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار