مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات:

کیفیت‌بخشی آموزشی در سال تحصیلی جدید به صورت جدی دنبال می‌شود

کلات (پانا) - مدیر‌ دستگاه تعلیم و تربیت کلات گفت در سال تحصیلی جدید موضوع کیفیت‌بخشی آموزشی به جد دنبال می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۰۲۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
کیفیت‌بخشی آموزشی در سال تحصیلی جدید به صورت جدی دنبال می‌شود

رمضان پروانه در جلسه ستاد ثبت نام شهرستان گفت: با توجه به اینکه هر چه‌ به‌ ایام بازگشایی مدارس نزدیکتر می شویم، تلاش ها باید در این راستا بیشتر شود و نسبت به موضوعاتی که تا اول مهر باید صورت بگیرد حساس‌تر باشیم و به نحوی برنامه ریزی‌ کنیم که در روز اول‌مهر، درس اول را آغاز‌ کنیم.

این مقام‌ مسئول افزود: ما در سال تحصیلی جدید موضوع کیفیت بخشی آموزشی را به جد دنبال خواهیم‌ کرد، این امر باید خروجی مثبت داشته تا وضعیت تحصیلی دانش آموزان ارتقا یابد.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان سپس بیان کرد: همه تلاش های ما باید در روز اول بازگشایی مدارس، منجر به حضور معلم و دانش آموز در کلاس درس می شود.

وی ضمن تاکید بر تقدیر از اقدامات و زحمات صورت‌ گرفته توسط مدیران مدارس در راستای پروژه‌ مهر و طرح شهید عجمیان تشریح کرد: ثبت نام دانش آموزان در مقاطع تحصیلی در جایگاه خوبی قرار دارد،اما لازم است نسبت به شناسایی و جذب مابقی دانش آموزان که تاکنون در مدارس ثبت نام‌ نکرده اند؛ کار‌ جهادی صورت پذیرد و تا قبل از شروع بازگشایی مدارس این فرایند نیز به پایان برسد.

وی در پایان افزود: همکاران نسبت به موضوعات و مسائل موجود و مبتلابه در دستگاه تعلیم و تربیت به صورت تخصصی به امورات ورود کنند.

در ادامه‌ هر یک‌ از اعضای کارگروه نسبت به مسائل مطرح شده به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار