استراتژی کسب و کار برای جذب و نگهداری مشتری مفهوم عملی فرانچایز است
تهران (پانا) - مدیرعامل مرکز ملی نشان سپاران بدونمرز میگوید در عمل فرنچایز دقیقاً یک استراتژی کسب و کار برای جذب و نگهداری مشتری است ، نه بیشتر نه کمتر.
سعید شبانیان اظهار کرد: در واقع یک سیستم بازاریابی است که هدف آن ایجاد یک تصویر دربارهٔ محصولات یا خدمات یک شرکت در ذهن مشتری میباشد، در حقیقت یک روش است برای تعریف محصولات یا خدمات به طوری که نیازهای مشتری را تامین کند.
مدیرعامل مرکز ملی نشان سپاران بدونمرز اظهار کرد: از این پس کسب و کارهای کوچکی که تحت شبکه ارتباطی فرنچایز یا نشان سپاری با یکدیگر و مشترکاً به فعالیت خواهند پرداخت را «کسب و کارهای تحت پوشش» مینامند و شرکتی را که وظیفه آن برقراری این شبکه و ارائه متدهای موفق از قبل آزمایش شده به کسب و کارهای تحت پوشش میباشد، «هماهنگکننده» نام دارد .
شبانیان در عین حال بیان کرد: مرکز ملی نشان سپاران بدون مرز یک هماهنگ کننده و پشتیبان قوی برای فرانچایز گیرندگان است که با توجه به تجربیات و وجود مدیران باتجربه درصدد برندینگ وافزایش فروش برند های مشتریان خود خواهند بود.
ارسال دیدگاه