خدمت‌رسانی موکب دانش‌آموزی «انصارالمهدی» به سبک میزبانان عراقی

قم (پانا) - جمعی از دانش‌آموزان هیات انصارالمهدی(عج)، به صورت خودجوش به آماده‌سازی و راه‌اندازی موکب با سلیقه و سبک عراقی‌ها در پیاده‌روی اربعین اقدام کردند.

کد مطلب: ۱۴۰۲۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
خدمت‌رسانی موکب دانش‌آموزی «انصارالمهدی» به سبک میزبانان عراقی

خادمان هیئت دانش آموزی و جهادی انصارالمهدی(عج) قم موکب سیاری راه اندازی و با تمرین و تسلط به واژگان و لغات لازم تعامل با خادمان مواکب عراقی، علاوه بر کمک به میزبانان عراقی و مواکبی که نیاز به یاری داشتند، هدایای مختلفی را نیز تهیه و به آنها اهدا کردند.

حرکت فوق برای دومین سال پیاپی است که توسط این دانش آموزان با ذخیره کردن پول های توجیبی سالیانه و کمک های مالی خانواده های دانش آموزان و با حضور و همراهی دو نفراز معلمان صورت می گیرد.

ساخت و آماده سازی هدایا به جهت صرفه جویی اقتصادی در ماه‌های منتهی به برگزاری رویداد اربعین توسط خود این نوجوانان در یک کارگاه کوچک با خرید ابزار ساخت و مونتاژ پیکسل و بسته بندی عطر و ساخت گل سر و هدایای دیگر انجام و بالغ بر ۱۲ هزار قطعه تهیه شده که در نوع خود خدمت بدیعی محسوب میشود.

عطر با سلیقه عراقی، نشان های سینه با تصاویر قهرمانان محور مقاومت، گل سرهای دخترانه دست ساز و دهها قلم هدیه دیگر و حتی یاری رساندن به عنوان خادم در کنار عراقی ها از دیگر خدمات این نوجوانان بوده است.

دانش آموزان این گروه در طول سال نیز برای یاری رساندن به خانواده های بی بضاعت با یک الگوی اقتصادی جالب به جهت عدم وجود اعتبار مالی در تعداد بسیار بالا فعالیت های مواساتی در راستای پخت و توزیع غذا دارند.

این گروه جهادی ضمن پخش اطلاعیه بین خانواده های دانش آموزان و ثبت نام از داوطلبان اقدام به توزیع ظروف یک بار مصرف نموده و ضمن اعلام درخواست پخت یک نوع غذا با شرایط بهداشتی و با نظارت کارشناس تغذیه اقدام به جمع آوری غذاهای طبخ شده توسط خانواده ها و اولیای دانش آموزان و اهالی محل می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار