امام زاده محمد محروق و ابراهیم (ع) میزبان جاماندگان اربعین حسینی در نیشابور

نیشابور (پانا) - مردم شهیدپرور و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت در پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی نیشابور که از تکیه ابوالفضلی و مسجد جامع تا بقعه متبرکه امام زادگان محمد محروق و ابراهیم علیه السلام بود، در روز اربعین حسینی شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۴۰۱۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
امام زاده محمد محروق و ابراهیم (ع) میزبان جاماندگان اربعین حسینی در نیشابور

در پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی نیشابور سوگواران اباعبدالله حسین (ع) در حالی که پرچم‌های عزاداری در دست داشتند مسیر تکیه ابوالفضلی و مسجد جامع تا بقعه متبرکه امام زادگان محمد محروق و ابراهیم علیه السلام را پیاده روی کردند تا عشق و ارادت خود به شهیدان تشنه لب دشت کربلا را نشان دهند.

این مراسم معنوی صبح روز اربعین از مقابل تکیه ابوالفضلی و مسجد جامع نیشابور با قرائت زیارت عاشورا آغاز و با روضه خوانی و مداحی در طول مسیر تا آستان مقدس امامزادگان سیدمحمدمحروق و سیدابراهیم (ع) ادامه یافت.

موکب های زیادی در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی نیشابور خدمات فرهنگی، هنری، پذیرایی را به شهروندان نیشابوری ارائه دادند.

در این مراسم جهت رفاه حال شهروندان و زائران، تعداد 40 دستگاه اتوبوس برای برگشت خدمات رسانی کردند.

این مراسم از طریق شبکه های مختلف تلویزیونی بصورت زنده پخش شد.

همچنین مسابقه بزرگ عکاسی پیاده روی اربعین برگزار شد که همه مردم و علاقمندان می توانند آثار خود را تا پنجشنبه 16 شهریور 1402 به شماره 09381145002و آیدی @Arbaen_ney (ایتا_شاد) ارسال کنند که به 5 اثر برتر جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در نیشابور با هدف فراهم آوردن فضای معنوی جهت استفاده خانواده ها و ایجاد انگیزه جهت تصمیم‌گیری به شرکت در راهپیمایی جهانی اربعین در سال‌های آینده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار