رئیس اورژانس کلان منطقه دو قطب شمال‌غرب کشور خبر داد:

ارائه خدمات اورژانس دانشگاه علوم پزشکی تبریز به 591 زائر اربعین حسینی

تبریز (پانا) - رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز از ارائه خدمات به 591 نفر از زائرین کربلا خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۱۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات اورژانس دانشگاه علوم پزشکی تبریز به 591  زائر اربعین حسینی

اصغر جعفری روحی، رئیس اورژانس کلان منطقه دو قطب شمال‌غرب کشور و رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حضور در استان ایلام و محورهای منتهی به مرز مهران از امکانات و زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی به ویژه حوزه اورژانس پیش بیمارستانی بازدید و از نزدیک در جریان نحوه خدمت رسانی اورژانس به زائرین و کم و کیف ارائه خدمات درمانی به آنان قرار گرفت.

رئیس اورژانس کلان منطقه دو قطب شمال غرب با ابراز رضایت از عملکرد اورژانس استان در ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی گفت: از رور سه شنبه، هفتم الی دوازدهم شهریور ماه تعداد 591 نفر از زائرین کربلا ارائه خدمات درمانی و اورژانسی دریافت کرده اند که از این تعداد 70 نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و بقیه در محل، خدمات فوریت های پزشکی دریافت کردند.

وی طی این بازدید با کارکنان و همکاران مستقر در پایانه و محورهای منتهی به مرز مهران گفت و گو کرده و از حضور آنان در خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی تشکر و قدردانی کرد.

شایان ذکر است، کارشناسان اورژانس استان آذربایجان شرقی در قالب تیم تخصصی به منظور امدادرسانی به زائرین اربعین حسینی در مرز مهران و مسیرهای منتهی به مرز عراق مستقر هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار