از جمعه شروع می‌شود؛

آغاز مسابقات انتخابی المپیک آسیای مرکزی با حضور دو تیم ایران

‌‌تهران (پانا) - ‌مسابقات انتخابی المپیک آسیای مرکزی به میزبانی‌ بنگلادش برگزار می‌شود و دو تیم (‌الف و ب) والیبال ایران در آن شرکت خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۱۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز مسابقات انتخابی المپیک آسیای مرکزی با حضور دو تیم ایران

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات انتخابی المپیک آسیای مرکزی از تاریخ 17 تا 20 شهریور در کشور بنگلادش برگزار می‌شود و دو تیم الف و ب ایران در آن شرکت خواهند کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی در خصوص برنامه‌های تیمش برای حضور در این رقابت‌ها اظهار کرد: تیم‌های ملی والیبال ساحلی بزرگسالان کشور متشکل از تیم الف (بهمن سالمی و سینا شوکتی) و تیم ب (عباس پورعسگری و علیرضا آقاجانی) به همراه اینجانب به عنوان سرمربی فردا صبح (سه‌شنبه 14 شهریور) عازم محل برگزاری مسابقات انتخابی المپیک آسیای مرکزی خواهیم شد.

حمید موحدی افزود: این رقابت‌ها از روز جمعه 17 شهریو‌ر در شهر کو‌کس بازار آغاز خواهد شد و هشت کشور در آن حضور دارند. احتمالاً تیم‌ها در دو گروه 4 تیمی با هم به رقابت خواهند پرداخت و کشور قهرمان مستقیماً به مرحله نهایی انتخابی المپیک صعود می‌کند.

وی اظهار کرد: طبق برنامه روز چهارشنبه 22 شهریور‌ به تهران رسیده و همان شب برای حضور در مسابقات بازی‌های آسیایی هانگژو راهی چین می‌شویم تا پس از انجام قرعه‌کشی حریفان خود را بشناسیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار