مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان:

صیانت و حراست از آزمون مورد تاکید است

تبادکان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان در خصوص مرور برنامه‌های شهریورماه بیان کرد صیانت و حراست از آزمون و سرعت و دقت مورد تاکید است. خوشبختانه وضعیت آزمون‌ها نسبت به خردا ماه پیشرفت کرده است.

کد مطلب: ۱۴۰۰۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
صیانت و حراست از آزمون مورد تاکید است

محمدحسین عبدالهی، مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان عنوان کرد: برنامه امتحانات نهایی تا ۱۲ شهریورماه ادامه دارد. از حوزه های اجرا و همکاران ستادی تشکر می کنم که آزمون الکترونیک را مانند خردادماه پیش می برند.

وی تصریح کرد: نکته دیگر بحث صدور ابلاغ‌ها و تشکیل کلاس‌های تابستانی است که از معاونین و مقاطع آموزشی و پرورشی، مشاوره و تربیت بدنی و مراقبان سلامت که در این راستا همت والایی داشتند، کمال تشکر را دارم.

عبداللهی در بحث ایجاد مدارس جدید و دریافت کد و زمینه راه اندازی این مدارس تاکید کرد و گفت: بحث ایجاد مدارس جدید و دریافت کد و زمینه راه اندازی این مدارس مورد تاکید است که هم نیروی انسانی به این مدارس تعلق بگیرد و هم فضای مدارس آماده سازی شود.

وی بیان کرد: نکته بعد بحث ثبت رتبه های کنکوری است که منطقه تبادکان در سامانه نورینو و در این راستا جزء مناطق برتر بوده است.

عبدالهی ادامه داد: طرح شهید پورجعفری، یک عرصه آماده برای خدمت به دانش آموزان مستمند و نیازمند، شامل سهمیه ۲۰ هزار نفری است. همچنین طرح شهید عجمیان، تامین نیازهای مدارس است که ثبت و باهمت ۸۱ گروه جهادی، ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: مدیران در آماده سازی مدارس دقت داشته باشند؛ کلیه کلاس‌ها، محوطه های ورزشی، تمثال مبارک امام و رهبری به عنوان آینه و چراغ نورانی هر کلاس و هر مجمع در این مدارس ثبت و مدنظر قرار بگیرد.

عبدالهی عنوان کرد: فضاهای مدارس ما باید به شعرای اسلامی مزین شود. راه اندازی یادمان شهدا و یادمان نام مدرسه، از مباحث مورد تاکید است. یک هم افزایی در خصوص شورای فرهنگی ایران قوی که در این منطقه وجود دارد، ایجاد ساخت نمازخانه برای مدارس است.

وی افزود: نمازخانه‌های ما باید زیباترین مکانمان باشد و در هر حال نماز اقامه شود. امروزه توجه به این امر یک ضرورت است.

دانش آموزان خبرنگار: فاطمه سادات نوریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار