وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

ساخت بیش از ۸۵۰ کلاس درس در سیستان‌وبلوچستان طی 5 ماه اخیر

سیستان‌وبلوچستان در شاخص‌های مختلف به‌طور ویژه مورد توجه مسئولان ستادی است

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش از توجه ویژه مسئولان ستادی به استان سیستان‌وبلوچستان در شاخص‌های مختلف حوزه تعلیم و تربیت خبر داد و گفت اقدامات خوب و ارزنده‌ای در استان انجام گرفته اما کافی نیست و باید بیشتر از این‌ها تلاش شود.

کد مطلب: ۱۴۰۰۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
ساخت بیش از ۸۵۰ کلاس درس در سیستان‌وبلوچستان طی 5 ماه اخیر

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ رضامراد صحرایی در حاشیه افتتاح هنرستان شبانه‌روزی کشاورزی ۱۲ کلاسه شهرستان زابل در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه استانی هامون اظهار کرد: از آغاز دولت سیزدهم در حوزه ساخت‌وساز فضاهای آموزشی، ۲۸ هزار کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۳۵ هزار میلیارد تومان در سراسر کشور احداث شد و امروز شاهد شتاب مدرسه‌سازی در جای‌جای ایران اسلامی به‌ویژه در استان سیستان‌وبلوچستان هستیم.

وی افزود: سیستان‌وبلوچستان در شاخص‌های مختلف حوزه تعلیم و تربیت مورد توجه مسئولان ستادی است؛ به طوری که در تخصیص ردیف‌ها و اعتبارات مختلف جایگاه ویژه‌ای دارد.

صحرایی بیان کرد: ساخت بیش از ۸۵۰ کلاس درس در نیمه اول سال جاری در این استان نویدبخش افقی رو به آینده و پیشرفت خواهد بود.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی آینده، اولویت مهم وزارت آموزش و پرورش تلاش برای تامین نیروی انسانی و اینکه کلاسی بدون معلم نماند، خواهد بود. از همین رو برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا موضوع تقویت و توسعه دانشگاه فرهنگیان در مناطق مختلف سیستان‌وبلوچستان و افزایش ظرفیت آن در سال‌های آینده محقق شود.

مجتمع شبانه‌روزی هنرستان کشاورزی ۱۲ کلاسه زابل افتتاح شد

با حضور وزیر آموزش و پرورش، هنرستان شبانه‌روزی کشاورزی ۱۲ کلاسه شهرستان زابل افتتاح و به بهره‌برداری رسید. صحرایی صبح امروز در سفر به حوزه سیستان، هنرستان شبانه‌روزی کشاورزی ۱۲ کلاسه شهرستان زابل را افتتاح کرد.

مجتمع شبانه‌روزی هنرستان کشاورزی زابل با زیربنای ۴۶۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال و از محل اعتبارات دولتی احداث شده است.

در حاشیه افتتاح این پروژه، وزیر آموزش و پرورش از نمایشگاه دست‌ساخته‌های دانش‌آموزان در قالب مهارت‌آموزی و اشتغال‌آفرینی بازدید و با آنان گفت‌وگو کرد.

افتتاح استخر شنای اقبال لاهوری در شهرستان زهک‌

همچنین با حضور وزیر آموزش و پرورش، استخر شنای اقبال لاهوری در شهرستان زهک استان سیستان‌وبلوچستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید. این پروژه با زیربنای ۲۲۰۰ مترمربع از محل اعتبارات دولتی و با اعتباری قریب به ۲۲۰ میلیارد ریال ساخته و در اختیار دانش‌آموزان شهرستان زهک قرار گرفت.

افتتاح مجتمع شبانه‌روزی ۱۲ کلاسه شهرستان نیمروز‌

‌صحرایی در ادامه سفر به حوزه سیستان، مجتمع شبانه‌روزی ۱۲ کلاسه شهرستان نیمروز را افتتاح کرد.

این مجتمع شبانه‌روزی با زیربنای ۳۷۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی احداث شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار