آیین کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری سرخرود

محمودآباد (پانا) - شهردار سرخ‌رود از اجرای ۷۱ پروژه با اعتبار ۲۳۵۰ میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد و گفت ۱۹ پروژه کلنگ‌زنی در دست اقدام است که هزار و ٣٠٠ میلیارد ریال اعتبار برای آن پیش‌بینی شده است.

کد مطلب: ۱۴۰۰۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
آیین کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری سرخرود

محسن کبود در آئین کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری سرخ‌رود با بیان اینکه از سال ١٣٠٠ تا به امروز در شهریور ١۴٠٢ ما اقدامات زیادی را انجام دادیم، اظهار کرد: ٧ پروژه با اعتباری بالغ بر ٣٠٠ میلیارد ریال امروز به بهره‌برداری خواهد رسید و ورودی گلشهر، زیرسازی، آسفالت، پیاده‌رو ، فضای سبز و روشنایی که در عرض ١٨ ماه اتفاق افتاده بالغ بر ١٩۴ میلیارد ریال هزینه شد.

وی افزود: پروژه‎‌هایی را هم برای چندین ماه آینده بر دست مطالعه داریم و این خبر را می‌دهیم که این پروژه ها کمتر از ۴ ماه آینده کلنگ زنی خواهد شد.

محسن کبود بیان کرد: پروژه پل قو گردشگری تفریحی در انتهای رودخانه هراز با اعتبار ٢٧٠ میلیارد تومان به صورت پروژه مشارکتی رقم می خورد.

امام جمعه سرخ‌رود ادامه داد: اجرای سنگ فرش خط دریا میادین خیابان‌های بوستان و زیرسازی ضلع شرق و غرب رودخانه هراز جمعا بالغ بر ۵ هزار میلیارد ریال برآورد و تامین اعتبار شده است

وی در خصوص اقتصاد دریا که یکی از بهترین راهکارها برای برون رفت از مشکلات اقتصادی است، گفت: یکی از مشکلات اقتصادی دریاست که از توریستی کردن آن بهره خواهیم برد.

وی تصریح کرد: محوریت و همدلی همه دستگاه های بالادستی برای ما انگیزه ایجاد می‌کند و شهرداری سرخ رود با ۲۱ پست سازمانی این خدمات ۵۰ هزار نفری را به شهروندان خواهد داد.

نماینده نور و محمودآباد همچنین در خصوص جذب نیرو و پروژه های این شهرستان خاطرنشان کرد: ما در جذب نیروی متخصص بسیار نیازمند هستیم و با توجه به حجم ساخت و سازهای بزرگ در این شهر انتظار داریم در حوزه تخصصی، نیروهای متخصص در حوزه مالی، شهرسازی و عمرانی تامین شوند و ما بتوانیم راحت تر در خدمت شهروندان خود باشیم. همچنین برای ویلاها و آپارتمان هایی که ساخته شده باید به کمک مسئولان، یک مجتمع آبرسانی جداگانه‌ برای قسمت ساحلی این شهر فراهم کنیم.

فرماندار محمودآباد با اشاره به اینکه شهرداری و شورای شهر دست به دست هم دادند و اگر حضور مردم نبود نمی توانستیم در ارائه این خدمات قدرتمند شویم، افزود: پروژه پارک ساحلی سرخ رود، ٢۵ هزار مترمربع است و توسط استاندار مازندران آزادسازی شده و در یک سال آینده افتتاح خواهد شد.

وی عنوان کرد: پیاده‌رو ضلع شمالی بلوار امام رضا با اعتبار ٨۴ میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد و لایروبی نیز با ٨۴ میلیارد ریال یک هفته زودتر شروع به کار کرده است.

محسن کبود در پایان تاکید کرد: دیوار حفاظتی ضلع شرق سرخ‌رود از زیر سد لاستیکی تا پل سردار کریمی با مبلغ ٢۶ میلیارد تومان تامین اعتبار شده و از هفته آینده شروع به کار می شود.

دانش آموز خبرنگار: یوکابد حسن زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار