رضا نوروزی در گفت‌وگو با پانا:

پرسپولیس ترمز سپاهان را می‌کشد

میزبان تیم‌های عربستانی نباشیم، صعود مشکل می‌شود/ لیگ ایران مهاجم گلزن کم دارد/ لیگ مدعی جدیدی ندارد

تهران (پانا) - مهاجم گلزن سابق پرسپولیس معتقد است با اینکه سپاهان نسبت به هر سال دیگری به قهرمانی نزدیک شده اما سرخپوشان بازهم ترمزشان را خواهند کشید.

کد مطلب: ۱۳۹۹۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس ترمز سپاهان را می‌کشد

رضا نوروزی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به توقف پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد:« بازی خوبی انجام ندادیم و در مجموع آن‌طور که باید نبودیم. تیم حریف هم که آمده بود یک امتیاز بگیرد و برود. در بازی اول هم با اینکه پرسپولیس برد اما واقعا عملکرد فنی خوبی نداشت. مقابل تراکتور خیلی خوب و پخته بازی کردیم و ۳ امتیاز حساس‌ را گرفتیم. انتظار می‌رفت بتوانیم در خانه، ذوب‌آهن را ببریم که نشد. آن اشتباه در خط دفاعی باعث شد تا تیم حریف به خواسته‌اش برسد. شانس آوردیم نباختیم.»

وی افزود: «اشتباه فردی در اوایل لیگ پیش می‌آید اما تیمی که سودای قهرمانی دارد نباید امتیازات اول فصل را به راحتی از دست بدهد. ۲ امتیاز راحت از چنگ ما پرید. تیم‌ها وقتی هماهنگ شوند دیگر گل زدن به آن‌ها سخت می‌شود به‌خصوص برای پرسپولیس که از نداشتن مهاجم رنج می‌برد. این یک معضل غیرقابل حلی نیست. باشگاهی مثل پرسپولیس مگر می‌شود نتواند یک مهاجم خوب پیدا کند.»

گلزن سابق پرسپولیس تصریح کرد: «لیگ ما مدعی جدیدی ندارد. همان همیشگی هستند و پرسپولیس، استقلال و سپاهان بازهم تیم‌های اصلی خواهم بود. البته باز هم فوتبال است و نمی‌شود پیش‌بینی کرد اما هر تیمی که بخواهد مدعی باشد باید امتیازات اول فصل را جمع کند.»

او افزود:« سپاهان در بین همه تیم‌ها خیلی قدرتمند است اما بازهم این پرسپولیس ترمزش را می‌کشد. حیف که تیم ما در گلزنی ضعف دارد. مهاجم تمام‌کننده خوب نداریم. خدا کند فکری به حال این وضعیت بکنند. نمی‌شود با یکی دو بازی عملکرد شهاب زاهدی را سنجید. باید به او فرصت بدهیم. حتی اگر او هم راه بیفتد حتما مهاجم گلزن می‌خواهیم.»

رضا نوروزی گفت: «مهاجمانی که در سال‌های اخیر در پرسپولیس بودند باید خودشان را نشان می‌دادند. اینجا جایی نیست که به یک مهاجم فرصت کافی بدهند. زمان ما واقعا کار دشوار بود و هر تیمی ۳، ۴ مهاجم درجه یک داشت. من آن سالی که آقای گل شدم، بهترین‌های ایران بودند. قاضی، متوسل‌زاده، هادی نوروزی، اولادی، کاظمیان و کلی مهاجم درجه یک. در هر پستی هر تیمی بهترین‌ها را داشت. اگر الان نیمکت‌نشینان آن موقع بودند، همه ملی‌پوش بودند. واقعا ضعف داریم. یک سال من ۱۳ گل زدم، در رده هشتم نهم آقای گلی بودم. الان بازیکن با ۱۳ گل آقای گل می‌شود. کلا فوتبال ما مهاجم گلزن و تمام‌کننده کم دارد.»

وی با اشاره به گروه سخت پرسپولیس در آسیا افزود: «گروه دشوار است اما معتقدم پرسپولیس پتانسیل بالایی برای صعود دارد. فکر می‌کنم بحث وار هم وجود دارد و نمی‌توانیم میزبان باشیم. ما اگر نتوانیم از این فرصت میزبانی سود ببریم کار صعود سخت می‌شود. اگر در ایران بازی نکنیم شانس زیادی نداریم. وقتی تماشاگر نداریم بهتر است این فوتبال را تعطیل کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار