رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد:

ضرورت بازتاب ایده‌های خلاقانه و استعدادهای ارزشی دانش‌آموزان و معلمان در مدارس غیردولتی

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد که متولیان امر باید تصمیمات کاربردی و اجرایی مناسبی را اتخاذ کنند تا ایده‌های خلاقانه و استعدادهای ارزشی دانش‌آموزان و معلمان در مدارس غیردولتی متبلور شود.

کد مطلب: ۱۳۹۹۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت بازتاب ایده‌های خلاقانه و استعدادهای ارزشی دانش‌آموزان و معلمان در مدارس غیردولتی

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش؛ احمد محمودزاده در نشست هم‌اندیشی و گفتمان اداری با کارکنان این سازمان با اشاره به این مطلب، بر رعایت ضوابط و آیین‌نامه‌های اداری در جهت انجام امور محوله تاکید کرد و خواستار تسریع در روند رسیدگی به درخواست‌های مخاطبان و پرونده‌های جاری شد.

محمودزاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک به‌مناسبت هفته دولت و روز کارمند به کارکنان سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی گفت: اولویت بخشیدن به مردمی‌سازی و استفاده بهینه از ظرفیت مشارکت‌های مردمی در موضوعات مختلف آموزشی و تربیتی در صدر برنامه‌هاست.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش، برنامه‌ریزی برای پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت متناسب با سند تحول بنیادین را یاد‌آور شد و افزود: کلاس درس، محیطی مناسب برای تحول و تحقق برنامه‌ها و مسائل آموزشی و تربیتی مدارس است.

محمودزاده با تاکید بر اصلاح و بازنگری شاخص‌های ارزیابی در حوزه‌های عمومی و اختصاصی تصریح کرد: معلمان، محور اصلی شکوفایی و ارتقای کیفی فعالیت‌های آموزشی و تربیتی مدارس هستند. بنابراین باید با شناخت عوامل موثر بتوانیم شرایط پیشرفت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مدارس غیردولتی را فراهم آوریم.

معاون وزیر آموزش و‌ پرورش با اشاره به رویکردها و راهبردهای تربیتی در مدارس گفت: با توجه به بیانات حکیمانه و رویکرد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این حوزه، متولیان امر باید تصمیمات کاربردی و اجرایی مناسبی را اتخاذ کنند تا ایده‌های خلاقانه و استعدادهای ارزشی دانش‌آموزان و معلمان در مدارس غیردولتی متبلور شود.

وی شناسایی و معرفی الگوهای ارزشمند در مدارس و مراکز غیردولتی و تسری آن به سایر مدارس را مهم دانست و خاطرنشان کرد : کارها و برنامه‌های ارزشمندی جهت ترویج و تعمیق فرهنگ دینی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در برخی از مدارس غیردولتی روی داده که برای تسری ایده‌های برتر و تجربیات ارزشمند باید نهایت تلاش و همت را به کار بست تا سایر مدارس دولتی و غیردولتی از آن بهره‌مند شوند.

محمودزاده با اشاره به موضوع «پروژه مهر» و فرا رسیدن فصل بازگشایی مدارس از مدیران و همه عوامل اداری، اجرایی و آموزشی مدارس غیردولتی خواست در استقبال شکوهمند از آغاز سال تحصیلی 1403-1402 برنامه‌ریزی مناسبی انجام دهند تا در شروع سال تحصیلی جدید، شاهد شادابی و نشاط دانش‌آموزان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار