معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی:

تلاش دشمنان نظام در ترویج یاس و ناامیدی بیهوده است

کاشمر(پانا)- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت علیرغم اینکه دشمن تبلیغاتی انجام داده و مدعی شده که شرکت و آرای مردم تأثیری ندارد، اما این ضمانت را می‌دهیم که انتخابات اسفندماه امسال، سالم و پرشور برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۹۹۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
تلاش دشمنان نظام در ترویج یاس و ناامیدی بیهوده است

سید هادی طباطبایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در جلسه شورای اداری شهرستان کاشمر با اشاره به اینکه مرحله اول انتخاب به خوبی و با موفقیت انجام شده افزود: با همت و کمک مردم و مسئولین توانستیم مانند دوره های قبل مشت محکمی بر دهان دشمنان این مرز بوم بزنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در مرحله پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی ٣ هزار و ۶٧٢ نفر در خراسان رضوی اعلام آمادگی کردند، افزود: در انتخابات دوره قبل تنها هزار و ١١۴ نفر پیش ثبت نام کردند، که این تعداد در انتخابات امسال ٣.۵ برابر افزایش یافته است که نسبت به دوره های قبل بی سابقه بوده است.

معاون استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه این نشان دهنده آگاهی و دشمن‌ستیزی ملت ایران است، عنوان کرد: در شرایط اقتصادی و شرایطی که هجمه‌های سیاسی و اجتماعی دشمن رو به افزایش است، این اقبال در مرحله پیش ثبت‌نام از انتخابات نشان از آگاهی و دشمن‌ستیزی مردم ایران است که نشان دادند همیشه جلوتر از همگان حرکت می‌کنند.

سید هادی طباطبایی با توجه به وضع معیشتی مردم خاطر نشان کرد : کنترل قیمت ارز و کاهش تورم ۶۰درصدی به ۳۶ درصد کار بسیار سختی بود که این موفقیت نشان از تلاش های دولت مردمی بوده است. تولیدات علمی توسط پارک‌های علم و فناوری باید یه محصول برسد. مردم را باید از پیشرفت‌های صورت گرفته آگاه کرد که برابر آمار اعلام شده تولیدات علمی کشور ۱۱ برابر متوسط جهانی است که باید این دستاوردها توسط پارک‌های علم و فناوری به ثمره برسد.

در پایان این جلسه نیز از ۴۵ کارمند نمونه ادارات، نهادها و دستگاه‌های دولتی و اجرایی کاشمر به مناسبت روز کارمند تجلیل به عمل آمد.

همچنین با حضور معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی در روستای زنده جان از توابع بخش مرکزی کاشمر، طرح بهسازی گلزار شهدا، سالن چند منظوره ورزشی خیرساز صالح، مرکز نیکوکاری ظهور، طرح پایش تصویری روستا و تعدادی از واحدهای مقاوم‌سازی‌ مسکن روستایی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

خبرنگار دانش آموز: علیرضا عربی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار