رئیس جمعیت هلال احمر نایین خبرداد:

اهدای دو دستگاه توسط خیر نیکوکار به بانک امانات تجهیزات پزشکی شهر انارک

نایین(پانا)_ رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نایین از اهدای یک دستگاه فیزیوتراپی خانگی و یک دستگاه اکسیژن ساز به بانک امانات تجهیزات پزشکی شهر انارک خبرداد.

کد مطلب: ۱۳۹۹۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
اهدای دو دستگاه توسط خیر نیکوکار به بانک امانات تجهیزات پزشکی شهر انارک

محمد زمانی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نایین در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: جمعیت هلال احمر با انجام فعالیت های عام المنفعه و جلب اعتماد عمومی، همواره مقصد نیات خیر مردم بوده است.

وی ادامه داد: بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر با همین پشتوانه اجتماعی،برای تحویل امانی و موقت اقلام پزشکی به بیماران کم برخوردار ایجاد شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نایین افزود: اهدای تجهیزات پزشکی به این بانک ها علاوه بر کمک به بیماران کمتر برخوردار، موجب تسهیل در روند درمان و استفاده بهینه از تجهیزات پزشکی می شود.

وی در ادامه گفت: یک دستگاه فیزیوتراپی خانگی به مبلغ ۲۲۰ میلیون ریال و یک دستگاه اکسیژن ساز به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال توسط گروه خیرین دستهای مهربانی و سازندگی به بانک امانات تجهیزات پزشکی شهر انارک اهدا شد.

زمانی ادامه داد: خیرین و نیکوکاران می توانند تجهیزاتی چون تخت بیمارستانی، ویلچر، واکر، عصا، کپسول اکسیژن و دیگر تجهیزات مازاد بر نیاز خود را به بانک امانات هلال احمر تحویل دهند و یا با خرید آن محرومان و نیازمندان را یاری کنند.

دانش آموز خبرنگار: محمد یاسین کوشک

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار