معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز:

مدال طلا پویش هیس‌طوری به دانش‌آموز البرزی رسید

کرج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز از درخشش دانش‌آموزان البرزی در اولین دوره پویش هیس‌طوری کشور خبر داد و گفت دانش‌آموز البرزی مدال طلا پویش هیس‌طوری را بر گردن آویخت.

کد مطلب: ۱۳۹۸۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
مدال طلا پویش هیس‌طوری به دانش‌آموز البرزی رسید

سردار فتح الهی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد: بیست و یک هزار دانش آموز البرزی در رقابتی ۹ ماهه و کنشگری پیرامون ۱۵ جلد کتاب با موضوع استعمار اروپایی ها و امریکایی ها در کنار هفتصد هزار نوجوان دهه هشتادی از سراسر کشور، به رقابتی جذاب با عنوان پویش هیسطوری پرداختند.

وی افزود: ۲۱ دانش آموز از استان البرز موفق شدند به مرحله فینال این رقابت ها راه یابند و در بخش حضوری پس از رقابتی فشرده در کارگاه ها و ارائه های گروهی، زینب کرمانیها رتبه اول این پویش را از آن خود کرد و و الناز ذوالفقاری نیز به مدال نقره دست یافت.

فتح الهی ادامه داد: همچنین ۱۱ نفر از دانش آموزان البرزی به عنوان نفرات منتخب و شایسته تقدیر بخش رقابت های حضوری معرفی شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی استان اضافه کرد: گفتنی است تیم استان البرز با کسب بیشترین میزان مشارکت در بین دانش آموزان استان ها و کسب ۱۳رتبه به کار خود در اولین پویش بزرگ هیسطوری پایان داد.

وی در پایان بیان کرد: دانش آموزان یاسمن سادات حسینی، تسنیم حسینی نسب، ساجده دهقان نیری، فاطمه خسروی، پریسا پاکوهی نژاد، پارمیس اسدی، آتوسا رضایی، امیر علی کرمی، بهنود بهمنی، آروین مرادی فر، مسیحا معصومی نفراتی بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار