وحیدی در گفت‌وگو با پانا:

سفرهای استانی رئیس جمهور با محور تکمیل پروژه‌های نیمه تمام

نهضت ملی مسکن به صورت جدی توسط دولت پیگیری می‌شود

تهران (پانا) - وزیر کشور گفت سفرهای استانی آیت الله رئیسی با تکیه بر تکمیل پروژه‌های ناتمام موجب شد که اغلب پروژه‌های ناتمام در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد.

کد مطلب: ۱۳۹۸۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
سفرهای استانی رئیس جمهور با محور تکمیل پروژه‌های نیمه تمام

پارمیدا یاوری - احمد وحیدی در گفت‌وگو با پانا ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: «به نظر من دولت سیزدهم عملکرد مناسبی داشته است. هم در حوزه داخلی و هم در حوزه خارجی اتفاقات مهمی در دو سال اخیر رخ داده است. دستاوردهای سیاست خارجی دولت که واضح و روشن است؛ پیشرفت‌های خوبی در این حوزه داشته‌ایم. در حوزه‌های داخلی نیز از نظر تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌ها پیشرفت خوبی را شاهد بوده‌ایم. برخی از پروژه‌ها گاهی تا بیست سال ناتمام مانده بود که خوشبختانه اغلب آنها در دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسید. سفرهای استانی ریاست محترم جمهور با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام موجب شده تحرک بسیار خوبی در این حوزه شاهد باشیم.»

وی افزود: «در حوزه‌های متعددی مانند نفت، گاز، آب و نیرو پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم. در روستاهایی که دچار تنش بودند و مشکلات آبی داشتند، با همت خوب دولت مشکلاتشان رفع شده است.»

وزیر کشور با اشاره به ساخت مسکن، بیان کرد: «نهضت ملی مسکن نیز به صورت جدی توسط دولت پیگیری می‌شود.»

وحیدی خاطرنشان کرد: «تلاش همه عزیزان چه در سطح دولت و چه در سطح استانداران و مسئولان دولتی، تلاشی وافر و گسترده بوده است. پروژه‌ها دنبال می‌شود و اتفاقات خوبی یکی پس از دیگری رخ خواهد داد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار