رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی:

حضور دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در میادین ورزشی تجلی اراده و خودباوری است

مشهد (پانا) - رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی در آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه که در سالن شهرداری برگزار شد گفت حضور دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در میادین و مسابقات ورزشی تجلی اراده و خودباوری است .

کد مطلب: ۱۳۹۸۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در میادین ورزشی تجلی اراده و خودباوری است

جواد روحانی رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی در آیین افتتاح این دوره از مسابقات با اشاره به اینکه از چهارشنبه یکم شهریور ماه پذیرای دانش آموزان بانیازهای ویژه پسر سراسر کشور در مسابقات ورزشی هستیم افزود: بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه در رشته های ، شطرنج، بوچیا، دومیدانی و گلبال از یکم شهریور ماه لغایت ۱۱ شهریور با حضور دانش آموزان آسیب دیده بینایی و جسمی حرکتی برگزار می شود.

وی افزود: یکی از ساحت های تعلیم و تربیت ساحت زیستی و تربیت بدنی است که در روحیه و شاداب سازی دانش آموزان علی الخصوص دانش آموزان با نیازهای ویژه بسیار موثر است.

روحانی بیان داشت: حضور دانش آموزان بانیازهای ویژه در میادین و مسابقات ورزشی تجلی اراده و خودباوری است که علاوه بر ایجاد روحیه شادابی و نشاط منجر به تمرین مهارت های اجتماعی می گردد و انشالله با همیاری مسئولین کشوری و استانی و نهادهای دولتی و غیردولتی شاهد برگزاری بیش از پیش این مسابقات در سطح استان و کشور باشیم.

وی ابراز داشت: برگزاری اینگونه از مسابقات استعدادهای نهفته دانش آموزان بانیازهای ویژه را شکوفا می سازد و باعث می شود این عزیزان در مسابقات ملی و بین المللی افتخارآفرین شوند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی گفت: این دوره به نام شهید مدافع حرم محمد رضاسنجرانی نامگذاری شده است ، شهید سنجرانی از شهیدان ورزشکار، بااخلاق و جوانمرد بود و انشالله در جوانمردی و روحیه اخلاق ورزشی رهرو راه این شهید گرانقدر باشیم.

شایان ذکر است در این دوره از مسابقات ۱۵۲ دانش آموز با آسیب بینایی و جسمی حرکتی از ۱۴ استان در رشته های گلبال ، بوچیا، دومیدانی و شطرنج به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

دانش آموزان خبرنگاران: محمد جواد و محمدمهدی جهانگشته

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار