برپایی میزخدمت سازمان ثبت احوال در نماز جمعه امروز تهران

تهران (پانا) - همزمان با فرارسیدن هفته دولت، سازمان ثبت احوال کشور در نماز جمعه این هفته تهران در ۳ شهریور ۱۴۰۲ با استقرار میز خدمت نسبت به اخذ درخواست‌های صدور کارت هوشمند ملی و تعویض شناسنامه و همچنین ارائه مشاوره حقوقی اقدام می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۹۸۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
برپایی میزخدمت سازمان ثبت احوال در نماز جمعه امروز تهران

به گزارش روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور، همزمان با فرارسیدن هفته دولت ، سازمان ثبت احوال کشور با استقرار میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) اقدام به ارائه خدمات در خصوص کارت هوشمند ملی و تعویض شناسنامه نموده که شهروندان می‌توانند با همراه داشتن کارت شناسایی و مدارک لازم به این میزخدمت مراجعه و از خدمات سازمان ثبت احوال بهره مند شوند.

این اقدام در راستای سیاست های دولت مردمی سیزدهم و دستورات رئیس سازمان ثبت احوال کشور مبنی بر حضور مدیران در بین مردم و پاسخگویی لازم و ارائه خدمات بهتر به شهروندان در جهت تسریع در امور آنان می‌باشد.

طی برپایی این میز خدمت، مدیران و کارشناسان سازمان ثبت احوال کشور با مردم دیدار و گفت‌و‌گو کرده و ضمن پاسخ به مشکلات و سوالات آنان به جهت رفع مسائل و مشکلات احتمالی مراجعان دستورات لازم را صادر خواهند نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار