درخشش نونهالان شمشیرباز در پایتخت

تهران (پانا) - جشنواره مسابقات شمشیربازی نونهالان در دو بخش پسران و دختران در سه اسلحه و در تهران، سالن شهید کلاهدوز در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۳۹۸۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
درخشش نونهالان شمشیرباز در پایتخت

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، جشنواره مسابقات شمشیربازی نونهالان در دو بخش پسران و دختران در سه اسلحه و در تهران، سالن شهید‌کلاهدوز در حال برگزاری است.

پس از پایان مجموع 47 بازی در رشته اسلحه اپه و از میان 16 شرکت کننده از 9 استان مختلف، علی کارگر شریف آبادی از یزد، به عنوان قهرمانی رسید. امیرعلی نادری از مازندران هم بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و کارن شمس از همدان و کیارش موسوی از خراسان جنوبی نیز مشترکا سوم شدند.

همچنین در جریان این مسابقات پس از پایان مجموع 72 بازی در رشته اسلحه سابر نیز از میان 20 شرکت کننده از 13 استان مختلف، سهیل سازنچیان از یزد، به عنوان قهرمانی رسید. طاها خسروی از خراسان رضوی هم بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و محمدپویا صنعتی از البرز و متین شاهدی از یزد نیز مشترکا بر سکوی سومی قرار گرفتند.

20 شرکت کننده از میان 20 استان نیز در جریان جشنواره مسابقات شمشیربازی نونهالان در دو بخش پسران و دختران پس از پایان مجموع 72 بازی در رشته اسلحه سابر‌، سهیل سازنچیان از یزد، به عنوان قهرمانی رسید. طاها خسروی از خراسان رضوی هم بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و محمدپویا صنعتی از البرز و متین شاهدی از یزد نیز مشترکا مقام سومی را کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار