استاندار لرستان:

افتخارآفرینی امیر سرتیپ «اسکندر بیرانوند» در ذهن مردم ماندگار است

لرستان(پانا)- استاندار لرستان گفت افتخار آفرینی و پیروزی در عملیات‌های غرورآفرین امیر سرتیپ «اسکندر بیرانوند» در تاریخ کشور و در ذهن مردم ماندگار است.

کد مطلب: ۱۳۹۷۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی امیر سرتیپ «اسکندر بیرانوند» در ذهن مردم ماندگار است

فرهاد زیویار، صبح سه‌شنبه در آیین تشییع امیر سرتیپ اسکندر بیرانوند با اشاره به اینکه امیر بیرانوند یکی از فرماندهان و مردان بزرگ معاصر بود، عنوان کرد: انسان‌های بزرگ در شرایط سخت عیارشان مشخص می‌شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه امیر بیرانوند با شجاعت و شهامت خود، در روزهایی که کشور دچار سخت‌ترین تهدیدها شده بود پا به میدان گذاشتند و دلاورمردانه جنگیدند، بیان کرد: افتخارآفرینی و پیروزی در عملیات‌های غرورآفرین این فرمانده دفاع مقدس در عملیات فتح‌المبین در کنار سایر رزمندگان اسلام که از جان مایه گذاشتند در تاریخ کشور و در ذهن مردم ماندگار است.

وی با اشاره به اینکه امروز مردم لرستان به پاس غیرت‌مندی‌ها و دلاورمردی‌های این بزرگ‌مرد دور هم جمع شده‌اند که با پیکر پاکش خداحافظی کنند، بیان کرد: در کنار مردم حضور پیدا کردیم که با پیکر این فرمانده بزرگ خداحافظی کنیم.

مراسم تشییع پیکر پاک امیر سرتیپ اسکندر بیرانوند صبح امروز سه‌شنبه ۳۱ مرداد ماه با حضور اقشار مختلف مردم، استاندار لرستان، کارکنان ستادی استانداری لرستان، نیروی‌های نظامی و انتظامی، در خرم‌آباد از درب مسجد توسلی آغاز تا بهشت هشتم آرامگاه ابدی ایشان ادامه داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار