به میزبانی مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین؛

همایش انتخاب رشته کنکور و آشنایی با رشته‌های تحصیلی برگزار می‌شود

اسفراین (پانا) - رئیس مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین گفت همایش بزرگ انتخاب رشته کنکور و آشنایی با رشته‌های تحصیلی ویژه داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۲ در سالن مهرگان این مجتمع آموزش عالی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۹۷۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
همایش انتخاب رشته کنکور و آشنایی با رشته‌های تحصیلی برگزار می‌شود

محمد حاتمی با اشاره به اینکه همایش بزرگ انتخاب رشته کنکور و آشنایی با رشته های تحصیلی ویژه داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۲ در سالن مهرگان این مجتمع آموزش عالی برگزار می شود، افزود: این رویداد با حضور مسئولان و متولیان دانشگاه و مشاوران مجرب کنکور سراسری روز چهارشنبه یکم شهریور ساعت ۹ الی ۱۲ برگزار خواهد شد.

به گفته وی، سالن همایش مهرگان این مجتمع آموزش عالی میزبان این رویداد است که حضور داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۲ به صورت رایگان و به همراه والدین در این برنامه بلامانع خواهد بود.

حاتمی با اشاره به اینکه این دانشگاه در رشته های علوم مهندسی، مهندسی ایمنی و بازرسی فنی در صنایع نفت و گاز، مهندسی شیمی، مهندسی مکانیک و مهندسی مواد و متالورژی با سوابق تحصیلی دانشجو می‌پذیرد، خاطر نشان کرد: رشته های مهندسی برق، مهندسی ساخت و تولید، مهندسی صنایع، مهندسی عمران و مهندسی کامپیوتر هم از رشته‌هایی است که داوطلبان کنکور سراسری از طریق نتیجه آزمون می‌توانند در این دانشگاه در آن‌ها تحصیل کنند.

خبرنگار: مهسا گل‌محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار