سرمربی تیم فوتسال رباط‌کریم:

تیم فوتسال فرهنگیان شهرستان رباط‌کریم قهرمان شد

رباط‌کریم (پانا) - سرمربی تیم فوتسال از کسب مدال قهرمانی فوتسال فرهنگیان شهرستان رباط‌کریم در اولین مسابقه بعد از رویداد کرونا خبر داد و علت این موفقیت را کار تیمی دانست.

کد مطلب: ۱۳۹۷۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
تیم  فوتسال فرهنگیان شهرستان رباط‌کریم قهرمان شد

محمدحسن‌ پورحاتم، سرمربی تیم فوتسال فرهنگیان شهرستان رباط‌کریم در ارتباط با قهرمانی تیم فوتسال این شهرستان در گفت‌وگو با پانا گفت: «بعد از مدتی وقفه که به علت کرونا ایجاد شده بود، برای آمادگی تیم‌فوتسال شهرستان با مساعدت همکاران سرمربی این رشته، تیمی را تشکیل و در مسابقات حضور پیدا کردیم که خوشبختانه با همدلی و همکاری اعضای تیم مدال و جام قهرمانی را کسب کردیم.»

پورحاتم بیان کرد: «برای تشکیل تیم، کم و کاستی هایی از جمله وقفه زمانی به علت کرونا، هماهنگی سالن ورزشی، امکانات ورزشی وجود داشت، که با مساعدت و همکاری ارگان‌های مربوطه تا حدودی این کم و کاستی‌ها جبران گردید . سطح این دوره از مسابقه ، متوسط رو به بالا بود اما به دلیل وقفه زمانی که به علت کرونا ایجاد شده بود، برخی از تیم‌ها آمادگی کامل جهت حضور در مسابقات را نداشتند اما در مسابقات بعدی پیش‌بینی می‌شود که این مشکل برطرف شود و تیم‌ها با آمادگی کامل‌تری در مسابقات حضور پیدا می‌کنند.»

وی ضمن اشاره به تاریخچه ورزش فوتسال گفت: «هر ساله رقابت‌های این رشته ورزشی یکی از مهم‌ترین رقابت‌های ورزشی در تمام دنیا است. اگر بخواهیم نگاهی به تاریخچه فوتسال بیندازیم باید گفت که تاریخچه این رشته ورزشی جذاب و مهیج به شهر مونته ویدئوی اروگوئه برمی‌گردد، در سال 1930 فردی به نام ژوان کارلوس سریانی یک تیم فوتسال پنج نفره ترتیب داد و این تیم وارد مسابقات YMCA شد. بدین صورت این رشته ورزشی با سرعتی زیاد وارد آمریکای جنوبی شد و محبوبیت زیادی در بین شهر های مختلف آن مانند برزیل پیدا کرد.»

سرمربی تیم فوتسال شهرستان رباط‌کریم در پایان افزود: «برای آمادگی بیشتر اعضای تیم و ارتقای سطح تیم فوتسال شهرستان، برنامه‌های منظمی از جمله همکاری معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی برای رفع مشکلات سخت افزاری به منظور تهیه امکانات بیشتر صورت گرفته است. بنده و همکارانم سعی می‌کنیم تمرین‌های تاکتیکی بیشتری جهت آمادگی و ارتقای سطح اعضای تیم انجام دهیم تا در مسابقات بعدی با آمادگی بیشتر و سطح قوی‌تری حضور پیدا کنیم.»

خبرنگار‌ دانش‌آموز: محدثه نوروزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار