ساماندهی 270 معلم جدید در مدارس قم

قم (پانا) - نشست ساماندهی 270 معلم جدید فارغ‌التحصیل دانشگاه فرهنگیان، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در تالار فرهنگ و آموزش خانه معلم قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۹۷۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی 270 معلم جدید در مدارس قم

نشست ساماندهی و تعیین محل خدمت 270 معلم جدید ورودی سال 1398 دانشگاه فرهنگیان در مدارس نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان قم با حضور علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان در تالار فرهنگ و آموزش خانه معلم قم برگزار شد.

رحیمی در این نشست طی سخنانی، حرکت در مسیر اسناد بالادستی آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب را از ضرورت های خدمت شایسته معلمان استان بخصوص نومعلمان عنوان کرد.

همچنین مریم السادات پناهنده معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش قم توضیحاتی پیرامون بخش های مختلف این معاونت بازگو کرد.

رضا طلیمی، رییس اداره تکنولوژی، گروه های آموزشی و بررسی محتوای اداره کل آموزش و پرورش قم، در حاشیه نشست فوق به پانا گفت: معلمانی که در این نشست ساماندهی شدند، شامل 145 آقا و 126 خانم و عموما از مقطع ابتدایی هستند.

وی افزود: معلمان جدید از ابتدای مهر 1402، خدمت خود را در مناطق روستایی و کلاس های چندپایه نواحی چهارگانه آموزش و پرورش و شهرستان های کهک و جعفرآباد و منطقه خلجستان آغاز خواهند کرد.

طلیمی خاطرنشان کرد: به موازات فعالیت نومعلمان، کارگاه های آموزشی مورد نیاز و دوره های ضمن خدمت متنوع به منظور ارائه خدمات آموزشی شایسته تر و تربیت نسلی در تراز آرمان های انقلاب برگزار خواهد شد.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار