انشای نماز در مسابقات قرآن شوق دانش‌آموزان و معلمان را برانگیخت

مشهد(پانا) - دارنده مقام اول کشور در مسابقات قرآن با انشای نماز خود توانست شوق دانش‌آموزان و معلمان را برانگیزد.

کد مطلب: ۱۳۹۶۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد
انشای نماز در مسابقات قرآن شوق دانش‌آموزان و معلمان را برانگیخت

سید علیرضا موسوی، دانش آموز دبیرستان امید مشهد است که در هجدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان بانیازهای ویژه کشور که در مردادماه سال جاری برگزار شد، موفق به کسب مقام اول کشوری در رشته انشای نماز شد.

وی ادامه داد: بنده امسال در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز شرکت کردم. در این مسابقات، موفق شدم که مقام اول در رشته انشای نماز در سطح کشوری را کسب کنم و بارها در کلاس، مطالب زیبا و زیادی را در قالب انشا نوشته ام، همیشه انشاهای من در مورد نماز، شوق دوستان و معلمانم را بر می‌انگیخت. از این رو، معلمانم گفتند که من می توانم در رشته انشای نماز شرکت کنم و موفق خواهم شد. اکنون که به این مرحله رسیده ام، از دبیرانم تشکر می کنم.

موسوی گفت: تاکنون پنج مقام اول کشوری، یک مقام دوم کشوری و دو مقام سوم جهانی را در رشته UCMAS (محاسبات سریع ریاضی ذهنی) کسب کرده ام. همچنین، چند مقام در رشته حفظ و قرائت قرآن در سطح استانی را نیز بدست آوردم.

وی ادامه داد: شاید بتوان کلمه شجاعت را کام‌ترین کلمه در این زمینه بیان کرد. انسان باید شجاع باشد تا بتواند در رشته ای افتخار‌آفرین باشد. اما گاهی ممکن است با وجود شجاع بودن، در رشته ای موفق نشویم، اما هیچ وقت نباید فراموش کرد که این تلاش خودمان است که باعث موفقیتمان می شود. شجاعت زمانی خوب است که تلاش هم به همراه آن باشد.

دارنده مقام اول کشور در رشته انشای نماز گفت: من از پدر و مادرم بی نهایت تشکر می کنم که در همه حال، پشتیبان من بوده اند و مرا یاری کردند. اگر زحمات پیوسته پدر و مادرم نبود، من هیچ وقت به این جایگاه نمی رسیدم. همچنین مشوق من در رشته انشای نماز مربیانم بودند که از آنها نیز تشکر می کنم.

وی در پایان گفت: همیشه و در همه حال، نماز را اقامه کنید تا در روزهای سخت شما را یاری کند. اگر در رشته ای شرکت کردید و موفق نشدید، هیچ وقت امیدتان را از دست ندهید، زیرا خدا هست و تا خدا هست، بنده نباید نگران باشد. با امید به الطاف الهی و قدرت بیشتر، دوباره در آن رشته شرکت کنید تا در آن موفق شوید. شما همیشه سعی کنید که از دنیا لجبازتر باشید، اگر در رشته ای شرکت کردید و موفق شدید، هیچ وقت یادتان نرود که شکرگذار خداوند متعال، پدر و مادرتان و عواملی که شما را در این راه یاری کردند باشید.

دانش آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار