فروش اینترنتی بلیت پروازهای اربعین قشم ایر شروع شد

تهران (پانا) - فروش بلیت پروازهای اربعین هواپیمایی قشم به مقصد نجف اشرف با نرخ مصوب از ساعت ۸ صبح امروز (شنبه ۲۸ مرداد ماه) آغاز شد.

کد مطلب: ۱۳۹۶۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
فروش اینترنتی بلیت پروازهای اربعین قشم ایر شروع شد

زائرین اربعین حسینی می‌توانند بلیت پروازهای هواپیمایی قشم به نجف اشرف را با نرخ مصوب از طریق آدرس اینترنتی به نشانی https://arbaeen.qeshm-air.com از ساعت ۸ صبح امروز خریداری کنند.

صابر نوروزی رییس روابط عمومی قشم ایر امروز درباره زمان و نحوه توزیع بلیت‌های اربعین توسط این هواپیمایی گفت: فروش سیستمی بلیت از ساعت ۸ صبح امروز (شنبه) شروع شده است و زمانبندی ساعتی نیز در عرضه بلیت نداریم.

وی با بیان اینکه عرضه بلیت‌های اربعین قشم ایر از امروز به صورت یکسره و دائمی است، توضیح داد: زائران اگر نتوانند به سایت دسترسی داشته باشند به دلیل حجم مراجعه است و می‌توانند مجددا در ساعتی که امکان دسترسی وجود دارد به ادرس اعلام شده مراجعه کنند.

نوروزی خبر داد: پروازهای قشم ایر از یک شهریور با بکارگیری ۲ فروند هواپیمای پهن پیکر و دو فروند هواپیمای باریک آغاز می‌شود و تا ۱۸ شهریور ادامه دارد.

قشم ایر سال گذشته ۱۷ هزار زائر اربعین را جابه‌جا کرد و امسال نیز پیش بینی کرده است بین ۱۶ تا ۱۷ هزار مسافر اربعین را با نرخ مصوب جابه‌جا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار