رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین خبر داد:

دستگاه ام آر آی بیمارستان اسفراین در هفته دولت راه‌اندازی می‌شود

اسفراین (پانا) - رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسفراین از راه‌اندازی دستگاه ام آر آی بیمارستان این شهرستان تا هفته دولت به عنوان دومین دستگاه بیمارستانی استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۶۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه ام آر آی بیمارستان اسفراین در هفته دولت راه‌اندازی می‌شود

طاهره توفیقیان با اشاره به اینکه، سازمان جهانی بهداشت، تامین دستگاه ام آر ای اسفراین را برعهده گرفته بود، افزود: سال گذشته با تعیین ضرب‌الاجلی، به دانشکده علوم پزشکی اسفراین مهلت داد تا طی آن ساختمان و زیرساخت مربوط به آن ایجاد شود و اولتیماتوم داد در غیر این صورت سهمیه اسفراین ابطال خواهد شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین تاکید کرد: با وجود زمان بسیار کم و تاخیر احتمالی در اختصاص اعتبار از منابع دولتی برای ایجاد زیرساخت و احداث ساختمان با بهره‌مندی از ظرفیت مجمع خیران سلامت و صنایع بالاخره این مهم محقق شد.

توفیقیان خاطرنشان کرد: در سایه تلاش جهادی خادمان نظام سلامت، ایجاد ساختمان مرکز ام آر ای اسفراین طی یک ماه و یک هفته به سر منزل مقصود رسید و در نتیجه آن، سهمیه این شهرستان محقق شد.

وی وعده داد: مردم بزودی می‌توانند از خدمات این دستگاه کلیدی بهره‌مند شوند تا در سایه آن نیازی به اعزام به مرکز استان نباشد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین بیان کرد: نماینده سازمان جهانی بهداشت هم ساختمان را تایید کرد و طی ۳ هفته گذشته هم دستگاه ام آر آی وارد شهرستان شد و اکنون مراحل نصب دستگاه و آموزش‌های مرتبط در مسیر پیگیری است.

وی ارزش این دستگاه را ۸۵۰ میلیارد ریال دانست و تصریح کرد: مهم‌ترین تمایز این دستگاه‌ با دستگاه‌های استان و دیگر شهرستان‌های مجاور، امکان ارائه خدمات به افراد با وزن بالای ۱۰۰ کیلوگرم است.

خبرنگار: مهسا گل‌محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار