رئیس کمیته عمران شورای شهر خواستار شد؛

توجه به کیفیت و هزینه‌ها در اجرای پروژه های عمرانی

تهران (پانا) -رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به روند رو به رشد اجرای پروژه های عمرانی در شهر، توجه به کیفیت و هزینه ها در اجرای پروژه های عمرانی را امری مهم خواند.

کد مطلب: ۱۳۹۶۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
توجه به کیفیت و هزینه‌ها در اجرای پروژه های عمرانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی با محوریت پروژه‌های احداثی، توسعه محلی و جذب اعتبارات با حضور رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران، مدیرکل هماهنگی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق شهرداری تهران، معاونین فنی و عمرانی مناطق ۱ تا ۵ شهر تهران و جمعی از مدیران و مشاوران این حوزه برگزار شد.

در این جلسه که در سالن الغدیر شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد گزارشی از روند اجرایی و پیشرفت پروژه ها ارائه گردید.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه پروژه های عمرانی شاخص و زودبازده حاکی از عملکرد مطلوب مدیریت شهری است، بر ضرورت سرعت بخشیدن به پروژه های عمرانی شهر تهران تاکید کرد.

وی با اشاره به روند رو به رشد اجرای پروژه های عمرانی در شهر، توجه به کیفیت و هزینه ها در اجرای پروژه های عمرانی را امری مهم خواند و افزود: کسب رضایت شهروندان در اجرای پروژه های عمرانی در دستور کار قرار دارد و امیدواریم با تکمیل پروژه های عمرانی، رضایت مردم را در بهره مندی از پروژه های تعریف شده شاهد باشیم.

در این جلسه معاونین عمرانی مناطق یاد شده، گزارشات خود را در خصوص روند اجرایی پروژه ها ارائه کرده و ضمن بررسی پروژه در خصوص روند وضعیت پروژه ها اعم از سرعت اجرای پروژه و مشکلات احتمالی پیش رو، بر لزوم اجرای سریع پروژه های عمرانی تاکید شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار