مسئول بسیج دانشجویی استان مازندران:

هدف گروه جهادی «رفع ضعف آموزشی ، تقویت مبانی و رفتارهای ارزشی»دانش‌آموزان است

بلده(پانا)- مسئول بسیج دانشجویی استان مازندران گفت هدف از گروه جهادی خدمت‌رسانی به مردم و رفع کمبودهای آموزشی و تربیتی است.

کد مطلب: ۱۳۹۵۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
هدف گروه جهادی «رفع ضعف آموزشی ، تقویت مبانی و رفتارهای ارزشی»دانش‌آموزان است

امیر سادات کرمی در گفتگو با پانا گفت: گروه جهادی خواهران دانشگاه های علامه محدث نوری و پیام نور محمودآباد فعالیت خود را در تاریخ جمعه ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۲ در شهر و منطقه بلده آغاز کرد.

وی در خصوص اهداف این گروه جهادی عنوان کرد: هدف این گروه جهادی خدمت رسانی به مردم منطقه به ویژه دانش آموزان و خودسازی خودشان است که عمده فعالیت آنان در راستای رفع ضعف آموزشی، تقویت مبانی و رفتارهای ارزشی دانش آموزان این منطقه است.

سادات کرمی با عنوان اینکه این نوع اقدامات به نوعی ایثار محسوب می شود؛ ادامه داد: به تلفیق این دو می گوییم اردو و زندگی جهادی، هر کسی که به نوعی این روش و زندگی جهادی را تشویق و حمایت کند در این جهاد و ایثار سهیم خواهد بود.

وی با بیان اینکه برنامه های آموزشی، فرهنگی و تربیتی در مدرسه شکل می گیرد، گفت: امام خمینی (ره) بیان داشتند مدارس را دریابید که دانشگاه ها دیر است؛ به همین جهت اگر می خواهیم نسلی را در جامعه اصلاح کنیم و جامعه را به سمت پیشرفت ببریم باید از مدرسه شروع کنیم.

رئیس بسیج دانشجویی در پایان اقدامات تربیتی و آموزشی را رسالت اصلی این گروه جهادی در بلده بر شمرد؛ گفت: کلاس هایی از جمله ریاضی، زبان انگلیسی، قرآن و کلاس های فرهنگی و تربیتی، بازی های فرهنگی و تربیتی و شعرخوانی از سوی این گروه جهادی در منطقه در حال برگزاری است.

دانش آموز خبرنگار:عارفه بازدار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار