مصطفی اکرامی در گفت‌وگو با پانا:

تماشاگران برگ برنده تراکتور مقابل پرسپولیس هستند

پرسپولیسی‌ها کار سختی در تبریز دارند/ فدراسیون به جای تعیین سقف، باید از باشگاه‌ها ضمانت پرداخت بگیرد

تهران (پانا) - کاپیتان اسبق تراکتور معتقد است تماشاگران تبریزی روز سختی برای پرسپولیس رقم خواهند زد و در بازی مقابل حریف برگ برنده تماشاگران پرشور هستند.

کد مطلب: ۱۳۹۵۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
تماشاگران برگ برنده تراکتور مقابل پرسپولیس هستند

مصطفی اکرامی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به شکست تراکتور در بازی نخست لیگ جدید مقابل سپاهان اظهار داشت: «بالاخره وقتی تیمی خریدهای زیادی می‌کند، تغییرات زیاد باعث ناهماهنگی می‌شود. عملکرد تراکتور در نقل و انتقالات عالی که نه، اما خوب بود. در فوتبال اصلی وجود دارد به‌عنوان زوج‌سازی. تا این مسئله در تیم اتفاق بیفتد، زمان می‌برد. برخی بازیکنان خارجی و البته بازیکنان لژیونر که جذب شده‌اند، می‌توانند خیلی زود خودشان را وفق دهند.»

وی افزود:‌ «بخشی از عملکرد ضعیف تیم ‌مقابل سپاهان به همین ناهماهنگی تیم برمی‌گشت. تیم حریف کمترین تغییرات را داشت اما تیم ما از خط دروازه تا جلو تغییر کرده است. به هرحال نمی‌شود با اولین بازی قضاوت کرد. بدون شک این تیم هفته‌های آینده بهتر ظاهر خواهد شد و راه می‌افتد. باید تماشاگران صبور باشند و کمک کنند.»

کاپیتان اسبق تراکتور راجع به صحبت‌های خمز که گفته بود این تیم را خودش نبسته، تصریح کرد: «این طور از صحبت‌های خمز من برداشت کردم که او چون انتظار آن عملکرد را از بازیکنانش نداشت، آن حرف را زد. او مربی حرفه‌ای است و می‌داند چکار باید بکند. حتی اگر یک درصد هم بازیکنان با نظر او جذب نشده باشند هم نمی‌آید در اولین بازی لیگ این چنین حرف بزند. او با درایتی که دارد، بدون شک مشکلات تیم را می‌داند و انتظار دارد بازیکنان بتوانند سریع خودشان را هماهنگ کنند. در این بخش هم عملکرد مربی و هم بازیکنان مهم است. بازیکنانی که تراکتور دارد، بدون‌شک ایجاد هماهنگی و رسیدن به شرایط نرمال خیلی زود اتفاق می‌افتاد.»

مصطفی اکرامی با اشاره به جدال این تیم با پرسپولیس در هفته دوم گفت: «بازی دشواری خواهد بود. خودم نسبت به این بازی خیلی خوش‌بینم تا تراکتور بتواند به برتری برسد. باخت در بازی اول شوکی شاید باشد تا بازیکنان بیدار شوند و با انگیزه مقابل پرسپولیس قرار بگیرند. همیشه بازی مقابل تماشاگران پرشور تبریزی سخت است. آن‌ها برگ برنده تیم هستند و می‌توانند باعث انگیزه مضاعف بازیکنان شوند. پرسپولیس روز سختی خواهد داشت. البته که آن‌ها تیم قابل احترامی هستند. یحیی مربی بزرگی است و این تیم هم سال‌هاست قهرمان بلامنازع ایران بوده است. بدون‌شک کار سختی برای تراکتور هم خواهد بود اما باید با برنامه بازی کنند. ضمن اینکه پرسپولیس در خط حمله نسبت به فصل پیش ضعیف‌تر شده است.»

وی تاکید کرد: «لیگ ما سخت و جذاب خواهد بود. تیم‌های خوبی داریم. با اینکه نمی‌شود روی یک بازی قضاوت کرد اما سپاهان، تراکتور، پرسپولیس و استقلال مدعی اصلی هستند.»

کاپیتان اسبق تراکتور با اشاره به تعیین سقف قرارداد افزود: «تعیین سقف که اصلا معنی ندارد. مگر در فوتبال حرفه‌ای می‌شود سقف گذاشت. اگر برای باشگاهی مثلا ۴۰۰ میلیارد در نظر می‌گیرند، آیا فکر این را کردند که باشگاه این پولی که متعهد شده را به بازیکنش پرداخت می‌کند؟ به جای این تعیین سقف، باید از باشگاه تضمین بگیرند تا باشگاه نتواند پول بازیکن را نگه دارد و بدهی به بار بیاورد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار