پیش‌بینی رگبار پراکنده در برخی مناطق کشور

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی برای برخی استان‌های کشور طی پنج روز آینده رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۵۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
پیش‌بینی رگبار پراکنده در برخی مناطق کشور

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی 5 روز آینده در اکثر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف است و روز جمعه در مناطق شمالی و شمال غرب افزایش ابر با احتمال بارش‌های پراکنده پیش‌بینی شده است.

طی پنج روز آینده در ارتفاعات استان‌های هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر همرفتی با احتمال رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

طی این مدت در برخی مناطق شمال شرق، شرق، جنوب شرق به‌ویژه در منطقه زابل و نوار شرقی خراسان جنوبی و بخش‌هایی از مرکز کشور در بعضی ساعات افزایش سرعت وزش باد و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا رخ خواهد داد.

طی پنج روز آینده نیز شرق دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود.

بر این اساس، آسمان تهران فردا ( ۲۴ مرداد ) صاف تا کمی ابری و از بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه ( ۲۵ مرداد) صاف تا کمی ابری و گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا (۲۳ و ۲۴ مرداد) اهواز با دمای ۴۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهر کرد با دمای۱۰ و ۹ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مرکز استان کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار