رئیس فدراسیون اسکیت کشور مطرح کرد‌:

اسکیت باید از کف مدارس شروع شود

باید ‌تفاهم‌نامه‌ای برای توسعه ورزش اسکیت با آموزش‌و‌پرورش منعقد شود‌‌/ ۱۶ نماینده ایران در رشته‌های اسکیت‌ در بازی‌های آسیایی‌ شرکت می‌کنند

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون اسکیت کشور ‌بر توجه به این رشته ورزشی پُر‌مخاطب در مدارس ‌تاکید کرد‌.

کد مطلب: ۱۳۹۵۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
اسکیت باید از کف مدارس شروع شود

مجید هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت کشور در مجمع انتخابات ‌استان کهگیلویه و بویراحمد بر توجه به این رشته ورزشی پر‌مخاطب در مدارس استان تاکید کرد‌.

مجید هنرجو‌‌ گفت‌: فدراسیون اسکیت دارای ۱۸ رشته است که از این تعداد ۸ رشته فعال است.

رئیس فدراسیون اسکیت کشور با تاکید بر توجه به این رشته ورزشی پر‌مخاطب در مدارس ‌افزود‌: اسکیت باید از کف مدارس شروع شود‌، لذا در این راستا باید تعامل و تفاهم‌نامه‌ای برای توسعه ورزش اسکیت با آموزش و پرورش منعقد شود‌.

هنرجو بر فعال‌کردن تمامی هیات‌های استانی تاکید کرد و ‌با اشاره به ظرفیت ورزشکاران اسکیت کهگیلویه و بویراحمد در رشته‌های رول بال‌، فری استایل و آلپاین ابراز داشت‌: ویدا پیره از استان توانست با وجود امکانات و تجهیزات کم به مسابقات کشوری ورود پیدا کند و به رقابت‌های جهانی اسپانیا اعزام شود، لذا امیدواریم شاهد حضور ورزشکاران مستعد استان در عرصه‌های ملی‌، آسیایی‌، جهانی و المیپک باشیم.

رئیس فدراسیون اسکیت کشور با اشاره به حضور ۱۶ نماینده از کشور در بازی‌های آسیایی‌، عنوان کرد‌: ۸ نفر در رشته سرعت و ۴ نفر در فری استایل به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند که امیدواریم شاهد کسب سکوهای قهرمانی و مدال خوش‌رنگ طلا توسط ملی‌پوشان کشور عزیزمان ایران در این رقابت‌ها باشیم.

هنرجو با اشاره به مفرح‌بودن ورزش اسکیت بر ظرفیت حضور خانوادها در این رشته تاکید و تصریح کرد‌: باید در راستای همگانی‌کردن ورزش اسکیت در کهگیلویه و بویراحمد تلاش‌های بیشتری انجام شود‌.

‌به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، وی بر حمایت‌های مادی و معنوی اداره کل ورزش و جوانان استان از این هیات تاکید و اظهار امیدواری کرد شاهد حضور و درخشش ورزشکاران اسکیت استان در کشور و میادین بین‌المللی باشیم‌.

‌‌در مجمع انتخابات هیات اسکیت کهگیلویه و بویراحمد احسان بهرامی با کسب ۱۶ رای برای مدت چهار سال دیگر به‌عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار