معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان مطرح کرد

اجرای طرح سفیران تربیت در استان اصفهان برای اولین بار در کشور

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت طرح سفیران تربیت یکی از شاخص‌ترین طرح‌های برگزار شده در سال جاری است که برای اولین بار در سطح کشور رقم خورد و تمامی مدیران و معاونین پرورشی مدارس دولتی و غیردولتی به صورت سه شبانه روز در مراکز استان اصفهان و با حضور اساتید مجرب آموزش می‌بینند.

کد مطلب: ۱۳۹۵۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح سفیران تربیت در استان اصفهان برای اولین بار در کشور

مهدی نم نبات در خصوص اقدامات شاخص آموزش و پرورش در بخش فرهنگی هنری اظهار کرد: دوره‌ها و طرح‌های متفاوتی را در قالب زمانی‌های مختلف و همچنین زیرساخت‌های مورد نیاز را برنامه‌ریزی کردیم.
وی با اشاره به دوره سخت کرونا و تعطیلی بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی و هنری ادامه داد: طرح‌های مختلفی را از جمله طرح صدف در بحث حجاب و عفاف برای دختران و طرح سنگر را برای همکاران فرهنگی بعد از این دوره سخت کلید زدیم.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به طرح سفیران تربیت افزود: طرح سفیران تربیت یکی از شاخص‌ترین طرح‌های برگزار شده در سال جاری است که برای اولین بار در سطح کشور رقم خورد و تمامی مدیران و معاونین پرورشی مدارس دولتی و غیردولتی به صورت سه شبانه روز در مراکز استان اصفهان و با حضور اساتید مجرب آموزش می‌بینند.
نم نبات در خصوص برگزاری اردوهای تفریحی آموزشی اذعان کرد: ما در یک سال تحصیلی حدود یک میلیون نفر دانش آموز را راهی اردو کردیم که این ظرفیت نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت بسیار خوبی داشته است و در همین جهت اردوگاه شهید بهشتی اصفهان را چه از نظر خوابگاهی و چه از لحاظ تجهیزات و امکانات تقویت کردیم.
وی فعالیت سازمان دانش‌آموزی را در بخش فرهنگی و هنری یادآوری کرد و ادامه داد: از دیگر دستاوردهای چشمگیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان می‌توان به حضور و عضویت ۳۰۰۰ دانش آموز در خبرگزاری پانا و افزایش روز به روز دانش آموزان در تشکیلات پیشتازان اشاره کرد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در پایان به بخش قرآن،عترت،نماز اشاره و تصریح کرد: ما مسابقات قرآنی را در خصوص عدالت و جایگاه بهتر دانش آموزان به صورت قطبی برگزار کردیم که بیشتر دانش آموزان بتوانند در این طرح حضور پیدا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار